• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

suggestie webshop: producten sorteren op waardering

Encom

Detailing rookie
8 jan 2015
12
15
Het zou me nuttig lijken moest er op de webshop een mogelijkheid zijn om producten te sorteren op waardering.
Misschien heb ik er over gekeken, of is het al eens voorgesteld, voor welke dan mijn excuses. Mocht dit overigens in het foute forum geplaatst zijn, kan iemand het dan in het correcte zetten?

Het uitsorteren op min/max prijs zou ook nog een optie zijn, net als een "euro knaller hoek" of iets in die trant.

Encom
iemand geeft een slechte waardering op een (nieuw) product omdat hij 'm verkeerd gebruikt, en Carclean kan deze daarna uit de collectie halen??

Svenn21
nog niet geabonneerd op de nieuwsflits?
(en trouwens: een product van 1 euro kun je meteen in de kliko gooien; jij wilt toch ook kwaliteit?);-)

De nieuwe site zal meer sorteermogelijkheden krijgen.

Kees-sw zoals bijvoorbeeld bij de Monello Thick-Mitt, mensen hadden hun oordeel al klaar na eerste gebruik en hebben de mitt afgebrand. Terwijl de mitt steeds beter wordt naarmate je hem in gebruik neemt.

• Leuk
Reacties: RedCat
Ik snap de reactie Kees-sw. Natuurlijk moet je je niet baseren op één enkele review, maar toch vind ik het een nuttige optie. Misschien een combinatie van aantal reviews en waardering.

We krijgen in de nieuwe site een sorteren 'Populariteit' we kunnen hier een formule aanhangen zodat het ook een beetje klopt. Bijvoorbeeld:

Aantal klanten die het product bestellen in een bepaalde periode + Gemiddelde beoordeling = Populariteit.