• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

SUMMER SUNSET DAY - VRIJDAG 21 JUNI 2019!

Laurette

Duckling of Bling
Medewerker
Tester of Bling
1 nov 2016
423
125
In verband met mogelijke bouwwerkzaamheden voor ons pand aankomende zomer hebben wij helaas niet de mogelijkheid om een volledige Summer Detail Day te organiseren.

Binnenkort meer informatie rondom de Summer Sunset Day! We zullen ook diverse online acties houden, maar vinden het veel leuker als iedereen gezellig langskomt! :)

Jahe

Detailing guru
1 okt 2017
222
118
Vleuten
Leuk alternatief! :)

• Leuk
Reactions: Laurette

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.254
178
52
Bergentheim (Overijssel)
Hadden we al een Summer Detail Day (SDD) en een Summer Super Sale (SSS) nu dus een nieuwe variant: de SSD!
(ik snap dat al die afkortingen soms abacadabra zijn voor een leek: denk bijv. ook aan LSP, AIO, MF, BTBM, DDJ, WA, PBW).

Laat ik nou net die dag vrij zijn, dus staat gepland om "even" hier naar toe te gaan!

• Leuk
Reactions: RoyR en Laurette

Soepergrover

Soeper Moderator
Medewerker
Tester of Bling
13 mei 2009
6.724
218
Omgeving Breda
Toch mooi dat er nog een alternatief(je) komt voor de SDD.
Ben benieuwd.

Jahe

Detailing guru
1 okt 2017
222
118
Vleuten
@Kees-sw als de afkortingen COV, ION en SBV-Z je ook bekend voorkomen dan zijn we in het zelfde wereldje werkzaam ;)
Anders is het gewoon toeval...

Jahe

Detailing guru
1 okt 2017
222
118
Vleuten
Haha beroepsdeformatie, nevermind Kees. AIO en LSP staan natuurlijk voor all in one en last step protection...

Ric325i

Detailing guru
20 aug 2013
2.782
193
Die dag ben ik vrij dus dat komt goed uit!

BZwart

Detailing trainee
9 feb 2019
99
45
Zaltbommel
Leuk, staat in mijn agenda

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.475
193
57
Even kijken of ik vrij neem of voor het werk kom (hoef pas om 10.30 uur te beginnen op die dag). Ik ben in elk geval benieuwd naar het programma

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.382
178
45
Nuland
Leuk!
Met van 22.00 tot 22.06 vuurwerk?

• Leuk
Reactions: Rowen93

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
69
30
Hopelijk is de Monello Maestro dan al binnen... kan ik hem ineens meenemen.. :blush:

• Leuk
Reactions: RoyR