• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SUMMER SUNSET DAY - VRIJDAG 21 JUNI 2019!

Hier ook binnen, alleen normaal zie ik de afbeeldingen direct, maar nu moet ik de afbeeldingen in de nieuwsbrief aanklikken om te bekijken.

Edit: in de post van Tim hierboven kan ik via het linkje wel in één keer alles inclusief afbeeldingen bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook niets nodig, maar de zin:
"De komende 10 dagen houden we jullie met diverse mailings op de hoogte van de aanbiedingen, acties, mini-clinics en demo's!".
Zal wel weer aanleiding zijn om stevig inkopen te doen.
 
  • Leuk
Reactions: bighead en RoyR
@ Laurette carclean .
Dus deze maand is er de Summer Sunset Day , met tal van aanbieidngen
Komt er in augustus ook nog de jaarlijkse Summer Super Sale er aan , met aanbiedingen en kortingen .de Summer Detail Day komt er dit jaar niet wegens verbouwingswerken , als ik het goed gelezen heb .
 
Net gisteren voor bijna een meijertje in Euro's gekocht.
Toch ben ik NU al weer een lijstje aan het maken voor deze ongetwijfeld leuke actie. Het is natuurlijk net voor de zomervakantie en de mensen van Carclean moeten toch ook wat vakantiegeld hebben voor die periode. Ik doe weer mee hoor.

Ik las natuurlijk gisteren al dat er meerdere nieuwsbrieven uit gaan komen.
Ik denk dat ik er maar een spreadsheetje van ga maken, opdat ik een beetje een overzicht heb straks van wat er allemaal wordt aangeboden.
 
Laatst bewerkt: