• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Super summer sale!

Oké jammer heb dat bericht even gemist zie ik! Wel begrijpelijk inderdaad met corona valt het tegen om iets te organiseren en je aan alle voorschriften te voldoen.
 
Nu corona lange tijd aanhoud en richting de toekomst vermoedelijk ook, vind ik het al een prestatie hoe het gaat.

Regelmatig producten niet op voorraad, levering onbekend. Deel leveringen wellicht.

Wereld wijd grondstoffen leveringen aan fabrikanten haperen, transport van fabrikant richting oa CarClean is niet zoals het was. Vertraagd. In Italie lagen bv alle fabrieken stil, dus geen productie. Wat staan merk als wowo uit verre oosten. De DAP bij voorbeeld. Dit alles icm onbekende levertijden.

Het runnen van je bedrijf is nu al een toer, zoals begin dit jaar al aangegeven in and ere topic. Nu corona langer duurt, soms nieuwe problemen, veranderingen. De standaard voorraad op peil houden lijkt me al een toer.

Dus haal je je vooral geen extra werkdruk aan.

Petje af hoe het tot nu toe gaat!