• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Superservice bij Carclean weer maar eens aangetoond.

BlackPassat

Detailing rookie
5 mei 2009
1.906
0
Vrijdag had ik een ongelukje met de PRO:-" Sommigen van jullie zullen dat gelezen hebben in DIT draadje.

Zaterdag met Soepergrover de rotary afgegeven bij Carclean. Tim zei nog: "we zullen eens kijken wat we kunnen doen".

Vandaag al (woensdag dus, drie werkdagen na het inleveren) had ik hem terug. Hulde aan het Carcleanteam :-)^ wat zijn ze razendsnel daar.

Nogmaals bedankt Tim en Dennis, en iedereen die dit huzarenstukje geleverd heeft. Ik kan weer aan de slag.

Begint saai te worden :lol

Ik had bijna een reactie van Tim verwacht over dat het ook wel eens fout gaat :roll
Garantie met een hele grote G. :-)^

Hans

Fijn voor je dat het zo snel en goed opgelost is. Top van CC :-)^ :ja .
Heb zelf nog niet/nooit van de CC service gebruik hoeven te maken, hoop dat het nooit nodig zal zijn ook.
Maar inderdaad wel super service van het CC team, zo snel geregeld. Zal wel zo snel gedaan zijn omdat je anders afkick verschijnselen was gaan vertonen. Dan had Tim voor de opname kosten in de AAP (Anonieme Auto Poetsers) kunnen opdraaien :lol .

Dat is zeker netjes.
Nou die PRO snel weer gaan gebruiken en de omgeving van je detailobject volgooien met kussens, matrassen en andere dingen die een vallende PRO900 op kunnen vangen. ]d~^