• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Surbuf R series pads

Iemand al eens iets getest of gelezen over de duurzaamheid van deze pads?

Ik ben er zelf erg benieuwd naar, maar als ze net zo vlot afschrijven als de MF pads die je na bijv. 1-2 auto's compounden weg kunt mikken sla ik denk ik ff over.

Uiteraard zal een en ander van de gebruiker afhankelijk zijn, maar ben benieuwd of mensen hier er al meer over weten of elders iets gelezen hebben...

Hetgeen ik las ging eigenlijk over de Meg's variant maar misschien dat het op deze ook van toepassing is aangezien het om een soortgelijk product lijkt te gaan?

Van de Meg's microvezelpads las ik dat deze wel duurzaam (zouden) zijn, ook zijn er berichten van mensen die met 1 pad een volledige wagen zouden gedaan hebben, dus geen padwissels wegens verzadigde pad (ze maakten wel de pad na elk gebruik schoon met perslucht)

Zoals ik zei, ik heb dit enkel gelezen, zelf heb ik er geen ervaring mee.

Ik heb deze meegenomen bij de DAP clinic maar eigenlijk nog niet gebruikt omdat ik nu ook de pro aangeschaft heb. Ben nu bezig met een paars schaap en vind dat veel te veel spetteren naar mijn goesting.Zou het mogelijk zijn die surbuf op pro900 te mikken met inizio?

Volgens mij (kan het mis hebben) zijn deze pads in de basis ontwikkeld voor gebruik met een dual-action machine, en niet met een rotary.