• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Surf City Garage vs. Meguiar's

@ TS: gebruik je altijd zo een rijk shampoo mengsel, of enkel voor deze review?

Ik heb aandachtig deze review gelezen, ook al weten deze 2 merken mij weinig aan te spreken :ja
 
Normaal gesproken gebruik ik minder, maar ik heb me nu (redelijk) gehouden naar de omschrijving op de verpakking.
Er staat 40ml op 1 gallon (=3,78l), met een 19 liter emmer kom je al snel in de buurt.
 
We zijn nu bijna een maand verder en ik heb de auto tussendoor NIET gewassen.
Duurzaamheid van de Surf City Garage producten lijken nagenoeg gelijk aan die van Meguiar's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed alternatief voor bedrijven die geen Meguiar's mogen verkopen, maar wel gelijkwaardige (prijstechnisch en kwalitatief) producten willen neerzetten.
Kunnen garages en bandenhandels wat meer neerzetten dan het eeuwige Cartec en Autoglym.

Maar net als Meguiar's zijn er uiteraard betere en/of goedkopere alternatieven verkrijgbaar.
 
Zijn er inmiddels nog mensen die SCG gebruikt hebben?

Ik gebruik inmiddels een tijdje de shampoo en speed detailer. Blijft redelijk lang zitten(2 maand).

Tot nu ben ik dus erg tevreden.
Ik ben dus benieuw of er andere mensen nog ervaringen mee op hebben gedaan?

Volgende week zaterdag ga ik onze tweede auto even lekker vertroetelen.
Toen we hem kochten lag er namelijk sneeuw en heeft alle pekel resten moeten verwerken zonder enig laagje wax.
Inmiddels tussendoor wel even een wasbeurt gegeven en een snel laagje Turtle Wax Ice. Makkelijk en snel op te brengen en aangezien het voor tijdelijk is.

De zwarte Fiat Cinquecento Sporting wordt in 3 stappen behandeld:
1. Wash en Wax
2. Beyond Clay
3. Carnauba wax

Zal ook foto's maken en plaatsen.
 
ik heb er wel naar gekeken in de shop waar ik de me3gs koop. De scg was wel een stuk duurder. Heb het daarom maar laten staan. Goed idee geweest blijkt nu.
Als mijn megs voorraadje nu op is ga ik toch pb eens proberen.
Mooie test op deze manier. Bedankt!
 
Fijne review! :)^ Als ik het allemaal zo lees dan blijf ik maar lekker kleien, lijkt mij een stuk veiliger.