Afgelopen maart heeft iemand mijn vorige auto (onbedoeld) in de brand gestoken. Lang verhaal kort, ik moest een andere auto kopen op korte termijn. Begin april heb ik mijn Suze aangekocht. De auto was erg vuil en de beschadigingen werden daardoor gemaskeerd. Toen ik daar achter kwam, moest ik wel even slikken. Maar al snel ben ik gaan zoeken naar hoe ik de auto weer mooi / mooier krijg. 100% Zal het niet worden. Daar streef ik ook niet naar.
Vandaag ben ik bezig geweest met het mooier maken van de laatste trims. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar het resultaat mag er al wezen, al zeg ik het zelf. De trims moeten nu nog behandeld worden met Valma Plastishine en/of Dodo Juice Taint it Black om het optimaal te maken.
Vandaag ben ik bezig geweest met het mooier maken van de laatste trims. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar het resultaat mag er al wezen, al zeg ik het zelf. De trims moeten nu nog behandeld worden met Valma Plastishine en/of Dodo Juice Taint it Black om het optimaal te maken.