• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Suzuki Vitara 1993 full detail

noeltie

Detailing addict
3 nov 2008
175
65
47
Ik ben de laatste tijd weinig actief online hier, maar vandaag heb ik van een oom een Vitara onder handen genomen.
Deze is vorige week gekocht door hem en was in zéér slechte staat. Hijzelf heeft hem eerst grondig gewassen en vervolgens gekleid. Wederom nogmaals gewassen en toen was ik aan de beurt.

Helaas maar 2 vóór foto's maar het eindresultaat vond ik verbluffend.

Gebruikte producten en stappen na bovenstaand:

* PB SSR2.5 op LC Orange met de DAP
* PB SSR1 op LC White met de DAP
* PB Black Hole op LC Black met de DAP
* PB EX-P op LC Red met de DAP
* PB Natty's Blue met de handpad

Trims met PB trimrestorer, Ramen met ProVision, Interieur met PB Natural Look, Bekleding met de extractor.
Softtop snel voor het oog netjes gemaakt want hier komt nog een hardtop op.

Foto's:

IMG_6047_copy.webp

IMG_6048_copy.webp

IMG_6056_copy.webp

IMG_6050_copy.webp

IMG_6051_copy.webp

IMG_6054_copy.webp

IMG_6057_copy.webp

IMG_6063_copy.webp

IMG_6065_copy.webp

Al met al blij met het resultaat en bedankt voor het lezen!

IMG_6070_copy.webp

Net wat je zelf zegt : een verbluffend resultaat :-)^ Dit vind ik nou altijd zo leuk , de oudere generatie auto's een lak boost geven. Zelf was ik 17 toen de eerste vitara uit kwam. :-d

Knap gedaan en erg netjes zowel buiten als binnen:-)^ Blijkbaar zijn de iets jongere lakken van Szuki toch al wat zachter geworden. Bij mijn SJ410 van 1983 is de lak knetterhard .