Hallo,
Vandaag voor het eerst de dapp op mijn eigen auto gebruikt. Hiervoor al 2x een ford te pakken genomen, en een BMW. De ford lakken waren duidelijk zachter als die van de bmw, maar die kreeg ik allemaal toch swirl-vrij.
Nu begon ik vandaag aan mijn eigen auto. Een Seat Cordoba uit 98.
Dapp op standje 4-5
Oranje pad
Inizo, 4 dotjes, netjes verdeeld.
1/3 motorkap gedaan. Redelijk veel druk uitgeoefend, langzaam gelopen. Toen in nog 2 stappen de rest van de motorkap gedaan.
Afgenomen met een mf doek en spruzzo. Goed gekeken. Swirls zitten er nog.
Dit heb ik dus nog 2 keer gedaan (dus in totaal 3 x met Inizio)
Daarna Finalle op wit, en toen Finalle op rood.
Tussendoor goed afgenomen... Maar nog steeds, je moet zoeken, maar de swirls zijn er nog steeds. Die lak is KNETTER DE KNETTER hard gewoon.
Het resultaat is een motorkap waar onwijs veel uren in zijn gaan zitten, en het resultaat is niet wat ik zou willen.
Moet ik een nog grovere pad gebruiken? Ik zal ik dan toch de Pro900 maar bestellen
gr
dries
Vandaag voor het eerst de dapp op mijn eigen auto gebruikt. Hiervoor al 2x een ford te pakken genomen, en een BMW. De ford lakken waren duidelijk zachter als die van de bmw, maar die kreeg ik allemaal toch swirl-vrij.
Nu begon ik vandaag aan mijn eigen auto. Een Seat Cordoba uit 98.
Dapp op standje 4-5
Oranje pad
Inizo, 4 dotjes, netjes verdeeld.
1/3 motorkap gedaan. Redelijk veel druk uitgeoefend, langzaam gelopen. Toen in nog 2 stappen de rest van de motorkap gedaan.
Afgenomen met een mf doek en spruzzo. Goed gekeken. Swirls zitten er nog.
Dit heb ik dus nog 2 keer gedaan (dus in totaal 3 x met Inizio)
Daarna Finalle op wit, en toen Finalle op rood.
Tussendoor goed afgenomen... Maar nog steeds, je moet zoeken, maar de swirls zijn er nog steeds. Die lak is KNETTER DE KNETTER hard gewoon.
Het resultaat is een motorkap waar onwijs veel uren in zijn gaan zitten, en het resultaat is niet wat ik zou willen.
Moet ik een nog grovere pad gebruiken? Ik zal ik dan toch de Pro900 maar bestellen
gr
dries