• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swissvax Onyx of Zymol Carbon

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
50
Ik zit tussen Swissvax Onyx of Zymol Carbon te twijfelen. Heeft iemand ervaring mee? Ik heb al fusion of souveran en wil eens iets anders erbij proberen.:-d

ik ben in bezit van een pot carbon.
ik ben er erg tevrede over!

trekt mooi in de lak (bij sommige lakken meer als andere) verwerkt makkelijk.
is niet 1 van de zuinigste waxen, je smeert best wel een redelijke hoeveelheid weg.
uit buffen is makkelijk, niet zwaar ofzo (bij dun aanbrengen)

weet niet waar je vandaan komt, maar mocht je regio amsterdam zijn, kan je mijn pot wel voor een auto lenen

Ik heb ervaring met de Swissvax Onyx. Werkt mooi, zeker op een donkere kleur. Het brengt makkelijk op en uitbuffen is ook geen probleem, ook niet na een uur curen. Onyx is zuinig in gebruik. Je kan het met de blote hand opbrengen, maar wordt dan minder zuinig in gebruik. Het beste kun je een foam applicator gebruiken. Wat mij betreft is de Onyx een aanrader, maar ik heb geen ervaring met de Carbon.