Ik had een kleine beschadiging aan de bestuurdersstoel waar ik me aardig aan ergerde.
In de buurt heb ik gezocht naar bedrijven die het konden herstellen. Maar stiekem wilde ik toch al leder....
In plaats van de bestuurdersstoel te laten herstellen heb ik maar gelijk een leder interieur gekocht :LOL:
Zo ging ik van deze bekleding...
Naar....
Achterbank:
Voorstoelen:
Dit interieur komt uit een Engelse auto, de bestuurdersstoel (links) is dus nog puntgaaf.
De rechter stoel heeft lichte slijtage, voornamelijk uitdroging. Dit zal ik komende weken met een goede leather conditioner en protector behandelen. Werkt dat niet voldoende dan zal er Color Lock aan te pas komen.
Helaas kon ik de voorste deurpanelen uit de UK auto niet gebruiken, dus ik heb alle deurpanelen origineel gelaten, alsook de armsteun.
Helaas hebben de lederen stoelen een cm of 4-5 hogere zit dan het stoffen Highline interieur wat ik niet verwachtte.
Ik ben met 1,88m niet TE groot, maar merk wel dat de binnenspiegel me vaker in de weg zit.
Tegelijkertijd met het interieur ook een setje a-stijlen (Bertje kan wel raden waarom), verlichte Bora roosters en een grote rechter buitenspiegel meegenomen.
Ik ben er nog niet over uit of ik beide spiegels in de originele kleur spuit, of eerst plasti-dip in een andere kleur. Maar m'n kapotte spiegels worden in ieder geval vervangen.
Mijn beide spiegels zijn namelijk in 2 weken tijd vernield door een of andere ****** (niet voor herhaling vatbaar).
Zodra m'n vakantie- en belastinggeld binnen is gaat er een zeer mooie bestelling naar CarClean, met natuurlijk een DAP 900