• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swordfish103 stelt zich voor.... Golf IV V6 indigo blue

Hoi Bertje / Rob(bert), inderdaad toevallig!
Nooit geweten dat jij volkswagen reed.
Hopelijk red ik het om voor eind april mijn audio af te hebben. Tegen de tijd dat het af is (3-weg front) maak ik graag een afspraak om eens langs te komen. Jij bent de enige actieve op dat gebied hier in de regio.

ivo's;311751 zei:
Allereerst: welkom.
Mooie MK4 en mooie detailkleur ook! :)

Verder even wat 'rechtzetten'

Elke Golf heeft dat hoor, of je nu verlaagd rijdt of niet, en of je camber hebt of niet.
Ligt aan de werveling van de luchtstroom die achter de auto hangt (dus door de vorm van de auto 'waait' alles terug tegen de kont).
Heeft echt NIETS te maken met verlaging of camber ;)
Een Lupo, Polo, Golf MK2/3/5/6/7 hebben het allemaal ook hoor (eigenlijk alle wagens met een 'rechte' achterkant in meerdere of mindere mate).

Welkom, knappe golf. Ik geef ivo gelijk, je zou mijn polo dezer dagen eens moeten zien,: zwart! Kijk er al naar uit deze te wassen, dat het maar snel dooit...

Je bent welkom, maar dat wist je wel denk ik. Rijdt overigens Audi, is ook VAG he...maar is een dankbaar poets kleurtje dat donkerblauw!

Ik had een kleine beschadiging aan de bestuurdersstoel waar ik me aardig aan ergerde.
In de buurt heb ik gezocht naar bedrijven die het konden herstellen. Maar stiekem wilde ik toch al leder....

In plaats van de bestuurdersstoel te laten herstellen heb ik maar gelijk een leder interieur gekocht :LOL:

Zo ging ik van deze bekleding...
image.webp

Naar....

Achterbank:
image_3.webp

Voorstoelen:
image_4.webp

Dit interieur komt uit een Engelse auto, de bestuurdersstoel (links) is dus nog puntgaaf.
De rechter stoel heeft lichte slijtage, voornamelijk uitdroging. Dit zal ik komende weken met een goede leather conditioner en protector behandelen. Werkt dat niet voldoende dan zal er Color Lock aan te pas komen.

Helaas kon ik de voorste deurpanelen uit de UK auto niet gebruiken, dus ik heb alle deurpanelen origineel gelaten, alsook de armsteun.

Helaas hebben de lederen stoelen een cm of 4-5 hogere zit dan het stoffen Highline interieur wat ik niet verwachtte.
Ik ben met 1,88m niet TE groot, maar merk wel dat de binnenspiegel me vaker in de weg zit.

Tegelijkertijd met het interieur ook een setje a-stijlen (Bertje kan wel raden waarom), verlichte Bora roosters en een grote rechter buitenspiegel meegenomen.
Ik ben er nog niet over uit of ik beide spiegels in de originele kleur spuit, of eerst plasti-dip in een andere kleur. Maar m'n kapotte spiegels worden in ieder geval vervangen.
Mijn beide spiegels zijn namelijk in 2 weken tijd vernield door een of andere ****** (niet voor herhaling vatbaar).

Zodra m'n vakantie- en belastinggeld binnen is gaat er een zeer mooie bestelling naar CarClean, met natuurlijk een DAP 900 :)