• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!

Sebastiaan

Detailing addict
5 mei 2017
54
68
red-hd-10-pack-40x40cm.html

Deze doek is een echte allrounder. Geschikt voor het afnemen van polijstmiddelen, waxen en coatings. Dankzij de gesloten lus en het randloze ontwerp is deze doek ultraveilig. Deze blauwe "Heavy Duty"-versie is van een zwaardere kwaliteit microvezel dan de normale Allround doeken.

Ook staat de rode variant niet onder het merk zelf, alleen als je gaat naar: Accessoires-Pads en doeken-Microvezeldoeken.

Laatst bewerkt door een moderator:

M135

Detailing addict
22 nov 2014
249
70
Bij de gyeon mohs 50ml essential kit:
- “ Gebruik de één doek om deze goed nat te maken met Q²M Prep en de tweede voor nog een ronde maar dan met veel minder product.”. “......de één.....” is geen Nederlands
- verder staat er onderop: “ Gyeon Q²M Cure als laatste gebruiken voordat de auto naar buiten gaat maar minimaal 12 uur wachten na het afnemen van Q² Pure. Hoe langer het behandelde lakwerk droog blijft hoe beter. Gebruik hier de Q²M SoftWipe voor.” Gaat hier echter om Mohs en niet om pure

Laatst bewerkt door een moderator:

PA27506

Detailing addict
3 feb 2019
120
55
Ik denk dat er een twee voor moet. De standaard machine kost al 199 euro. Als je ziet hoeveel pads erbij zijn .....

• Leuk
Reactions: RoyR

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.600
193
40
De prijs was op basis van de producten die op voorraad waren, de DAP EVO is dat uiteraard niet dus die werd niet meegeteld.

• Leuk
Reactions: RoyR

Timon

Detailing chief
17 jun 2008
289
85
@Tim ik heb het verhaal doorgelezen met in totaal 50 codes die gebruikt kunnen worden. Kan dat alleen op de pre order kits of op alle nieuwe DAP's?

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
3.062
178
22
Zwolle
Als ik het goed lees, zijn de codes alleen te gebruiken op de kits.
Wel jammer. Want al die losse pads heb ik al :p :laughing:
Maar snap het ook wel weer. Die pads en dergelijke valt waarschijnlijk meer winst op te halen, dan op een losse machine. En door een setje te maken, blijft de prijs van de dap ongeveer het zelfde zeg maar...
Dat is mijn gedachte :yum

Laatst bewerkt:

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.600
193
40
De gedachte is dat meer mensen wellicht een machine nemen ter vervanging en alleen een machine is ook weer zo kaal.

Een machine met alleen pads hebben we nog niet eerder gedaan en dat leek ons leuk om een keer aan te bieden. Pads kun je altijd wel gebruiken, deze worden vaak te weinig vervangen. Niet alles heeft altijd met winst te maken.

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
3.062
178
22
Zwolle
Ik bedoel het niet verkeerd he @Dibbuz ;)
Ik snap je punt. Pads slijten ook. Dus wat dat betreft is t ook wel weer een mooi pakketje! :blush:

• Leuk
Reactions: Dibbuz

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.600
193
40
Uiteraard is winst niet onbelangrijk, zonder winst is de show snel over maar het is niet iets waar het altijd om gaat. Klantenbinding, een goede reputatie en een stukje fun horen er ook bij.

En nu weer in topic ;)

• Leuk
Reactions: RoyR en Tim

Timon

Detailing chief
17 jun 2008
289
85
En alleen te gebruiken op de 'First Edition Pre-Order Kits'.
Ik vroeg dit omdat dat betekend dat de pre order aktie dan niet geld voor de EVO MINI en laat dat nu net de machine zijn die ik aan wilde schaffen :)
Elk nadeel heb ze voordeel, hoef ik ook niet om 21:00 sharp klaar te zitten :joy::joy: