• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tapatalk

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
5.745
193
26
Zwolle
Hallo!

Hebben meer mensen hier problemen met Tapatalk? Ik kom er sinds vanmiddag niet meer op... Heb Carclean in Tapatalk al verwijderd. En nu kan ik het forum ook niet weer vinden?

Gr
 
Zie net een Post van @Tim dat ze ermee bezig zijn omdat het niet lukt.

Tapatalk onzin? Ik vind het een erg fijne app! Waarmee ik 9 van de 10x het forum bezoek
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Inderdaad grootste onzin, heel dat programma.
Dat je het gebruikt prima, maar dat hoef je niet onder elke post te zetten.
Wat interesseert mij het nu hoe jij het forum leest en reageert, juist totaal niks.

Zoals gezegd,...

Verstuurd vanaf mijn iPhone 6S via WiFi.

Oké, dat ben ik met je eens ;).
Echter zit het bij Tapatalk zelf in he. Ik typ dat zelf niet dan...

Volgens mij heb ik dat uitstaan, maar dat weet ik niet zeker. :innocent:
 
@FredFR1908

Ik mag het geen WiFi meer noemen eigenlijk,...

IMG_0785.jpg
 
  • Leuk
Reactions: FredFR1908 en Tim
@Tim wat kost het om de instellingen weer terug te zetten, zodat Tapatalk nooit meer gaat werken?
Ik heb in ieder geval nu een instelling geactiveerd waarmee Tapatalk Signatures uitgeschakeld worden. Daarvoor moest ik wel ons Tapatalk abonnement upgraden :)

Ik vind die Tapatalk signatures ook rommelig, dus ik hoop dat deze functie werkt.

Maar natuurlijk laten we de Tapatalk liefhebbers gewoon de app gebruiken.
 
Ik vind het belangrijk om zoveel mogelijk functionaliteit te kunnen bieden, zonder dat er 'vervuiling' optreedt. Ik snap Tapatalk prima dat zij natuurlijk op die manier reklame willen maken. Voor niets gaat de zon op.

Dus ik betaal ze nu $ 5 per maand om van die signatures and banner pop ups af te zijn. :p
 
Ik gebruik zelf Tapatalk om het forum (en andere fora) te volgen, maar ik ergerde me ook al aan die onderschriften dus had ze al lang uit gezet
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RoyR