• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Te erg beschadigd leer?

gdekeijzer

Detailing addict
3 jun 2020
10
70
Allen,

Aankomende weekend mijn nieuwe aanwinst poetsen, een XC60
Mijn bestuurdersstoel is wel wat gesleten, iets met een riem ofzo tijdens het steeds gaan zitten in de stoel.
Nu gebruik ik normaliter Gliptone cleaner en conditioner voor mn leer, maar is dit nog met schoon maken en een conditioner te doen denken jullie?

Of meteen met colourlock aan de slag. Dat vind ik op zich geen probleem, alleen best duur kitje voor een plekje van 20 cm.

Iemand nog tips EN (indien nodig) anders zo'n kitje liggen wat ik mag overnemen/gebruiken (hoeft dan niet gratis).
20251104_090146.webp

Dank

Laatst bewerkt:
Denk niet dat je dat zo weg poetst. Maar waarom niet gewoon ff proberen? Kijken hoe je het na behandeling vind. Colourlock kun je daarna altijd nog aanschaffen en proberen mocht je niet tevreden zijn met het 'poetsresultaat'.

Colourlock moet je wel op kleur bestellen; dus in de uitvoering van je auto ff kijken welke kleur bekleding er in zit en dan die versie bestellen.

Vanavond even een diepere inspectie gehouden. Ik ga mee met @RedCat en @dennisdennis-12 dat ik toch voor de colourlock/verf optie moet gaan.
Als ik nu ga voeden, dan moet ik daarna eerste weer gaan schoonmaken enzo. Allemaal dubbel werk.

Hebben jullie "charcoal" (XC00) toevallig liggen ;)
#dtv

Laatst bewerkt: