• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Team Up Bin+dennis: Audi 80 Cabriolet 1991 [veel pics!]

Is een helse job geweest maar ziet er weer prachtig uit:cool:
En zoals aangehaald is het ruitje wel te bewerken.
 
Thanks nogmaals voor vette reacties =D
die van het dak afdekken met plastic is nog een goeie tip!

Scheelt wel dat we geen inizio nodig hadden.. want damn die STOFT!:D
 
Kijk even in dit topic uit den ouden doosch van Deibbuz en mij, ook een Audi A4 Cabrio, zie je ook hoe wij het dak afgedekt hebben:

https://forum.Carclean.com/cc_postst3474/Audi-A4-Cabrio-MY03tough-as-glass.aspx

;)
 
Waanzinng resultaat :cool:. Van lelijk roze naar super mooi rood. Lijkt me heerlijk werken als zo op elkaar ingespeeld bent.
Even een domme vraag: was het gebruik van twee soorten/merken klei een bewuste keuze, of was er domweg niets anders voor handen voor met z'n 2-en?
 
Nee we gebruikten onze eigen spullen. In het forum lees je nog over een teamup van een Renault en een Toyota, we hadden toen 3 soorten klei. De mothers waar een kameraad mee werkte (zacht en was kon in principe weg als hij deze liet vallen), Dennis met Meg's klei en ik met de Poorboy's klei. De Mothers klei was ook van mij maar wilde eens wat anders proberen, vandaar de PB klei aangeschaft. We haddenn beide en stukje PB klei kunnen nemen, maar ik geloof dat Dennis deze een beetje hard vond.
 
Tja dat heb je als je met z'n 2en werkt..

2 soorten polish
2 soorten wax
3 soorten klei
5 soorten wasatributen :p
1 soort shampoo Dodo btbm