• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

teer verwijderaar

Et voila: https://www.Carclean.com/producten/Ext..._teer_oxidatie

Kijk uit dit lijstje eens naar:
Gyeon - Tar
Dodo Juice - Supernatural Tar and Glue Remover
Dodo Juice - Tarmalade
Auto Finesse- Oblitarate
Zelf gebruik ik Valet Pro - Citrus Tar & Glue Remover

Wil je teer verwijderen die ook je aangebrachte wax verwijderd?
Of die mild is voor je wax.

Teer is rotzooi, ik heb nog geen product gevonden wat super werkt en je was laag in tact houd.

Ik heb body solvent van Meguiars er voor gekocht, heb het nog niet uit geprobeerd en ben benieuwd!
Bij de body solvent van Meguiars staat een goede gebruikers ervaring bij.
Nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

De body solvent heb ik zelf ook, erg mooi product.
Nadeel is wel dat dit per 4 liter gaat en voor je eigen auto wellicht wat te veel is.

De Gyeon Tar heb ik nu diverse malen gebruikt en die werkt erg goed.

@gedaante: misschien moet je even aangeven in welke mate je teer op de wagen hebt zitten. Op die manier kunnen we je beter adviseren ivm een geschikt product.

Zelf vind ik Valet Pro - Citrus Tar & Glue Remover nog steeds een goed en aangenaam product omdat het veelzijdiger is dan sommige andere teerverwijderaars. Heb je echter heel veel teeraanslag, dan moet je misschien wel aan iets anders denken ... Het hangt er dus een beetje vanaf van welke toepassingen je zelf voor ogen hebt. Éénmalig gebruik voor een sterk vervuilde wagen of iets voor in je collectie om je wagen bij te houden ...