• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Teflon laag aanbrengen die een jaar blijft zitten, kan dat?

Nou ik heb de eerste hand gezet aan de motorkap dak en koffer.

Maar ik heb wel een paar vraagjes.

Moet ik na het kleien ook de auto nog een keer schoonmaken met iets?
Moet ik na de Mezzo de "waas" verwijderen met het spuitbusje wat bij de klei zat of gewoon uitpoetsen?

je kan de auto terug wassen en afspoelen en drogen

ik meen zelfs dat je er met s&w over kan , vermits dit geen siliconen bevat (dacht ik toch) .

wil je zeker zijn : ff afwachten op meer reacties

heb je ipa ?? of kan je die ergens bekomen , dan kan je dit zeker doen!

Niet moeilijk doen: kleien met de spray, spray afnemen,Mezzo inwerken, afnemen, EX-P (DUN DUN DUN) aanbrengen, 30 minuten wachten, afnemen, minimaal uurtje wachten, Purple Haze aanbrengen (DUN DUN DUN), 15 minuten wachten, afnemen, klaar.

Ik heb trouwens geen pad of iets dergelijks besteld voor de poorboys sealant en ook niet voor de wax, kan dit gewoon met een microvezel doekje? of gewoon zo'n geel sponsje met schuurkant maar dan natuurlijk met de gele kant.

Zomaar een sponsje is geen goed idee, dan liever een MicroFiber sponje of doekje, maar wel opletten
In sommige lakken kan je met een doekje toch weer krasjes maken
Je hoeft ook geen kracht te zetten met opbrengen. wax kan overigens prima met de vingers :ja

Ik zou wel even een paar applicator padjes bestellen hoor.
Vooral de dodo finger mitts vind ik fijn werken maar de goedkoopste werken natuurlijk ook prima

Ik heb een applicator besteld maar een foto plaatsen is de moeite niet.
Ik heb op de motorkap aardig wat steenslag en elk putje is nu gevuld met wat wit van 1 van de producten dus erg fraai zit het er niet uit.

Inmiddels heeft een of andere lulhannes mijn auto onder gekrast dus poetsen is wel even het laatste waar ik nu nog aan denk.

Dat is polijstresidu wat hard geworden is en dat haal je er zo weer vanaf hoor.
Het lulhannsi verhaal is wel minder :(

Beetje alcohol en een zacht kwastje, vervolgens deppen en afnemen.