• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Teller van het aantal postings verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carclean.com

Detailing rookie
1 mrt 2008
7
0
Beste forummers,

We hebben de teller van het aantal postings verwijderd. :-"

Op andere fora wordt er soms een wedstrijdje gehouden wie de meeste postings op zijn naam heeft staan. Soms wordt dat gekoppeld aan bepaalde rangen met ludieke benamingen.

Wij denken dat zo'n 'wedstrijd' weinig bijdraagt aan het forum. Je krijgt namelijk het effect dat er veel reacties geplaatst worden, zonder inhoudelijke bijdrage, alleen om het aantal postings omhoog te krijgen of om een bepaalde rang te behalen! :weetniet

Het is niet onze bedoeling om de gezelligheid uit het forum te halen, maar we vinden het wel belangrijk dat het forum voor iedereen leesbaar blijft en dat er in de topics zoveel mogelijk nuttige informatie staat. In het Off-Topic gedeelte kan je nog steeds gezellig met elkaar aan de slag! :ja

Overigens, op dit moment hebben wij zeker nog niet het idee dat er een posting-race gehouden werd, maar we zijn het graag voor! :star

Groeten,

Het Carclean.com Team
 
Het cijfertje zegt toch niets over de persoon die post, dus heeft weinig meerwaarde.
Goeie zet :)^
 
Helemaal mee eens. Dit forum steekt qua niveau, wederzijds respect en gezelligheid met kop en schouders boven sommige ander fora uit en laten we er svp met z'n allen voor waken dat dat ook altijd zo blijft. Hulde! :)^
 
Prima zo, blij dat iedereen het ermee eens is, top!
 
Ik wil er toch even iets negatief over zeggen als het mag. Je weet zo misschien wel minder hoe de ervaring is met de mensen.
 
Maar het is niet zo dat degene met de meeste post op zijn naam de meeste wijsheid heeft.

Of bedoel je iets anders met de ervaring?

Joost
 
We gaan kijken of we een beoordelingssysteem kunnen maken, zo kunnen anderen een cijfer geven aan je posting en daar krijg je een gemiddelde uit.

We weten nog niet of we het gaan introduceren, maar het is een idee om de waardering van een gebruiker als mooi gemiddelde te kunnen tonen.
 
Patrick zei:
Ik wil er toch even iets negatief over zeggen als het mag. Je weet zo misschien wel minder hoe de ervaring is met de mensen.

Euh... uit ervaring weet ik inmiddels dat er ook mensen zijn die bijvoorbeeld op een ander forum 2500 berichten hebben, maar slechts 1% zinnige berichten plaatst. Dus het aantal postings zegt niet veel in dat geval.

Een waarderingssysteem is dan inderdaad een betere graadmeter dan het aantal berichten.

Trouwens iemand met veel postings kan ook veel te vragen hebben en weinig antwoorden hebben.;)
 
Iemand die al 100 post op zijn of haar naam heeft en vraag steld kun je iets makkelijk de afkortingen gebruiken bij ASD al bij beginner
 
Dan maak je het gelijk onleesbaar voor een beginner als je dat zou doen...
 
Mee eens, ik post alleen als ik wat te zeggen heb, niet voor de fun. :-"
 
Goed idee inderdaad! Maak mezelf ook nogal eens schuldig aan offtopic gel*l, maar das niet om de teller omhoog te krijgen:-"
Vaak is het ook zo dat mensen die 't langste lid zijn de meeste ervaring hebben. (Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

Gr. Rudi
 
@Tim:
We gaan kijken of we een beoordelingssysteem kunnen maken
Aaaaahhh.... neeee.... please! Liever niet... Maar da's mijn 'bescheiden' mening...
Ik heb hierdoor mensen weggepest zien worden door hen bewust 'negatieve cudo' te (laten) geven, terwijl ze juist heel kundig en/of te goede trouw waren.

@iedereen:
Laten we s.v.p. niet elkaar gaan beoordelen (of erger, veroordelen) maar elkaar 'bijspringen' als iemand (te goede trouw) verkeerde informatie geeft. Daar zijn de ervaren 'Goden' meestal nooit te beroerd voor, toch?

Ervaring, kennis en kunde blijkt vanzelf uit de antwoorden en ook een leek of nieuweling zal niet meteen op het 1e antwoord afgaan op zijn of haar vraag in dit forum, toch? Volgens mij drop je een vraag om zoveel mogelijk meningen / ervaringen te vernemen, waarna je zelf je 'eigen' conclusie(s) trekt en vervolgens meepakt waar je wat aan hebt...

Een stukje wederzijds respect en fun kunnen we met elkaar toch prima bewaken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.