• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Terug van weggeweest: Sonax

grandscenicman;351294 zei:
Ik heb zo'n polish-bol (bal) gehad en nu is de poetsvrouw ermee vandoor...........werkte erg prettig moet ik zeggen!

https://www.Carclean.com/product/Sonax/Premium_Class_Saphir_Power_Polish_kit_250ml_200_941_102697

Als ik deze apart kan vinden gaat ie zeker bij een volgende bestelling zitten.

.


Ik weet niet of ik dat hier mag plaatsen, maar die Polish bal heb ik een tijd geleden bij Halfords gehaald. Kost een tientje ongeveer.
 
Van de week toch maar Sonax Netshield besteld, bij wijze van test even de motorkap en voorschermen gedaan, voorbehandeld met prof. polish op een handpadje, en afgenomen met Eraser.
Werkelijk prachtige beads, klein en super bol, en lekker snelle sheeting, zit er nu ong. 350 km, tot zover zeer tevreden.
Aangebracht bij 2 graden boven nul, en verder niet "echt" gepolijst, dus voorbereiding is niet helemaal zoals het hoort, maar ik moest het gewoon ff proberen.

IMG_20140201_092202.jpg


IMG_20140201_082711.jpg
 
Mooie Beads Eelco !!

Gisteren de auto nog eens nagelopen met BSD, echt een toppertje ! Ook ben ik wel te vinden van de doek die erbij is geleverd. Lijkt me wat op de Meg's microvezeldoeken (de gele).

Ivm de test, ik moet de foto's nog uploaden maar de beads zijn bij ze alledrie nog super...
 
Ruim 3 weken gelden BSD aangebracht op mijn megane en in de tussentijd 3x gewassen incl vandaag, zelfs toen nog zeer goede beading en sheeting. Ik verbaas me erg over dit product, zo goed als het beschermt. Eigenlijk was het dus niet nodig maar heb toch maar weer een laagje aangebracht aangezien het relatief eenvoudig aanbrengt. Voor mij een topper en een blijver dus!
 
Topic maar ff updaten, Netshield inmiddels 4 maanden op de lak, geen QD's of andere boosters gebruikt, alleen maar gewassen met Gyeon Bathe, of Dodo BTBM.

Het lekkere begint er wel af te raken nu, neus heeft ook al een paar keer een shot Citrus Power gehad, maar al met al houd het zich heel goed.
Voor een spuitbusje van nog geen 2 tientjes, top value for money! (eigenlijk gewoon te goedkoop:-D:-D)

Zuinig in gebruik, 2 grote cabrio's, mijn ibiza en wat losse delen gedaan, en er mist nog geen 50 gram uit de spuitbus.