Ik ben nooit zo van de hypes over nieuwe producten, dus ik ga even advocaat van de duivel spelen :-b voor een product dat dit jaar vaak voorbij is gekomen op een ander forum: Polymer Netshield. Ik lees van Dibuzz, volgens Sonax: een busje is goed voor 3-4 auto's. Voor 15-18 euro? Vind ik persoonlijk erg duur. Collinite 845 of 476 zijn ook 18 euro en daar kun je jaren mee doen. Hele goede sheeting en beading zie ik op de filmpjes, dat zeker! Maar niet ongeëvenaard en niet iets wat ik nog niet bij een ander beschermingsproduct heb gezien. Verder is het ook niet echt gebruiksvriendelijk als ik het zo lees uit de ervaring van Shutterspeet...
Fuzion, FK1000P, OptiSeal, Jetseal109, Wolf Chemical's body wrap, allemaal producten die op een gegeven moment erg in en hot waren. Hebben hebben hebben, tot een jaar later het volgende product voorbij komt
. Ik begrijp het wel hoor, ik ben er zelf ook gevoelig voor, maar zoals ik al zei: advocaat van de duivel om toch enigszins (waarschijnlijk vooral voor mezelf) de voeten op de vloer te houden.
Wat ik of iemand anders persoonlijk van Sonax vind is nu denk ik niet relevant, niemand wordt verplicht een product te kopen. Maar ik vind het wel begrijpelijk dat CC weer Sonax in het assortiment neemt.
A, omdat het toch een bekend merk is doordat ze in elke autowinkel wel hun producten verkopen. M'n buurman kent m'n Monello polijstmiddelen of Swissvax wax niet, maar complimenteert me wel om mijn Meguiars washmitt: "Beste merk hè!!". Bekendheid doet kopen en trekt ook klanten aan.
B, nieuwe mooie producten waar nu veel over gesproken wordt.
Ik wens CC alle succes toe met de verkoop van dit merk, probleemloos, zonder saga's.