• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Terug van weggeweest

Snappy

Detailing trainee
26 jan 2020
40
40
55
Apeldoorn
Hallo leden
Een aantal jaren niet meer bezig aktief geweest. Na de aankoop van een Astra 1.4 turbo edition toch maar weer de draad opgepakt. De lak van de auto is nog in behoorlijk nette staat, op een klein deukje op de kap en behoorijke kras op de achterbumper na. Deze laat ik door middel van spotrepair repareren en dan wil ik alles netjes gaan bij houden. Leuk om weer terug te zijn en nieuwe/vernieuwde produkten te bekijken.
C0E66FC4-D3B7-43C4-A292-A5C7AC74DC80.jpeg
 
Compleet met anti-flits kenteken.

Welkom terug en veel plezier met je turbo!
Ik was in het bezit van een BMW met zes in lijn motor, moet toegeven dat de 140pk met turbootje niet tegenvalt. Deze Astra heeft een perfecte, zeer strakke wegligging. Vind alleen de elektrische stuurbekrachtiging wat minder, maar misschien zijn er opties in de computer om die wat aan te passen.