• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Test Run Carclean.com Forum

Carclean.com

Detailing rookie
1 mrt 2008
7
0
Ons forum is online en we draaien momenteel eerst test. Een aantal mensen hebben ons al gevonden voordat we daadwerkelijk van start zijn gegaan. :cool:

Binnen één of twee weken hopen wij officieel van start te kunnen.

In de tussentijd nodigen we steeds meer mensen uit om een kijkje te nemen en alvast het een en ander te posten hier!

Groeten,

Tim
 
Weet niet of ik hier tips en opmerkingen kwijt kan, maar doe het toch maar ff tot nader order... ;)

1. Het zou m.i. makkelijk zijn als er een vakje komt bij het berichtformulier als je een draad wilt volgen c.q. een mail wilt ontvangen (net als op AF). Nu moet je het bewust aanvinken bovenaan de thread als je een topic wilt volgen, dat werkt iets minder makkelijk vind ik, en je vergeet het snel...

2. Bij de notificatiemails staat er nu als onderwerp "Er is een nieuw bericht geplaatst in een topic dat je volgt (Van Carclean.com)". Zou m.i. handig zijn als hier de topictitel zou komen te staan.

Zomaar wat positief bedoelde suggesties hoor... ;)
 
nick22 zei:
waar vind ik de nieuwe posts die op een dag gemaakt zijn?

Ga naar Actieve Topics rechtsboven, vervolgens kan je kiezen uit:

- Sinds laatste bezoek
- Sinds afgelopen uur
- Sinds afgelopen 2 uur
- Sinds afgelopen dag

etc. etc.

Je moet het even weten, maar dan werkt het wel erg handig!
 
Sven S8 zei:
Weet niet of ik hier tips en opmerkingen kwijt kan, maar doe het toch maar ff tot nader order... ;)

1. Het zou m.i. makkelijk zijn als er een vakje komt bij het berichtformulier als je een draad wilt volgen c.q. een mail wilt ontvangen (net als op AF). Nu moet je het bewust aanvinken bovenaan de thread als je een topic wilt volgen, dat werkt iets minder makkelijk vind ik, en je vergeet het snel...

2. Bij de notificatiemails staat er nu als onderwerp "Er is een nieuw bericht geplaatst in een topic dat je volgt (Van Carclean.com)". Zou m.i. handig zijn als hier de topictitel zou komen te staan.

Zomaar wat positief bedoelde suggesties hoor... ;)

1) Ik ben het met je eens. Standaard aan en uitzetten wanneer je het zelf niet meer wilt volgen.
2) Ook mee eens, ik weer alleen niet of dat kan :)

Thanks voor de tips! We gaan ermee aan de slag.
 
Great... :cool:

Alles binnen de mogelijkheden uiteraard...

Heb ik er nog een: geloof dat er nu een notificatiemailtje komt voor elk bericht, da's misschien handiger als het er één is per thread tot je weer inlogt? (again, like AF). Anders kunnen het er erg veel gaan worden als een draadje goed loopt... ;)
 
Als je nu een nieuw topic start, staat het vinkje bij de e-mail notificatie standaard aan (was uit).

Om die optie ook bij het antwoorden in een topic toe te voegen, moet ik de broncode aanpassen.

Ik zal maar een tweede testomgeving gaan optuigen, anders hebben er teveel last van! hehehe 8d
 
Bert zei:
Als je nu een nieuw topic start, staat het vinkje bij de e-mail notificatie standaard aan (was uit).

Om die optie ook bij het antwoorden in een topic toe te voegen, moet ik de broncode aanpassen.

Dat zou wel lekker zijn trouwens... ;)

En zou het mogelijk zijn dat zodra je op de link klikt in een notificatiemail dat je meteen bij de betreffende (ongelezen) post uitkomt? Nu kom je steeds bovenaan de pagina/draad terecht... Is net wat minder handig. ;)
 
Patrick zei:
Das idd goede volgens mij kan dat niet eigenlijk ben het nog nooit op forum tegen gekomen

Op het AW-forum moet je dan de naam van de laatste plaatser aanklikken in de topic-lijst, dan kom je bij de laatst geposte uit!
 
Patrick zei:
Das idd goede volgens mij kan dat niet eigenlijk ben het nog nooit op forum tegen gekomen

Op AF werk dat ook zo... Linkje aanklikken en je hebt meteen de laatste post. Diverse internationale fora waar ik wel kom/kwam ook trouwens. Ik weet eigenlijk niet beter...:grinning:
 
Sven S8 zei:
En zou het mogelijk zijn dat zodra je op de link klikt in een notificatiemail dat je meteen bij de betreffende (ongelezen) post uitkomt? Nu kom je steeds bovenaan de pagina/draad terecht... Is net wat minder handig. ;)

Standaard zit die functionaliteit er helaas niet in, maar wie weet... 't is in ieder geval de moeite waard om uit te zoeken. 8d