• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ThaMaesta stelt zich ff voor!

ThaMaesta

Detailing rookie
28 jun 2008
13
0
hallo luitjes:grinning:
afgelope januari een nieuwe auto gekocht en eindelijk een auto naar mijn smaak....dat betekent dus ook dat ze mooi gehouden moet worden.....je geeft je vriendin ook te eten toch?
dus via het alfa147forum kennis gemaakt met de wondere wereld van Tim....
foto´s erbij...(nog niet in vol ornaat)

041208145335.jpg


041108133739.jpg


[mod]even foto's in hyperlinks veranderd vanwege de grootte, 1024 x 768 is de max[/mod]
 
Welkom op het forum! En veel plezier hier...

Mooie Alfa hoor!

PS: misschien kun je de foto's ietsje aanpassen, dat leest wat lekkerder... (900x600 is wel een mooie maat) ;)
 
heee hee frankiee.....jaja aanstekelijk heh
hoe gaat het trouwens met de zoektocht naar je grote liefde? al wat op het oog?
 
jaja, nu even 3 potentiele GTA kandidaten op mijn lijstje en maandag komt er iemand voor de Mini, dus als alles meezit, volgend weekend echt op pad voor de GTA.
 
Welkom !

Ik heb t/m 2005 ook een Alfa 147 1.6 gereden als shoppingcar, niet verkeerd, maar ja Audi is toch beter. :D
 
hahhaa dank jullie wel voor jullie reacties....

hahha @VAG TT
een audi is ook zeer leuk....nette auto....alleen is de passie ver te zoeken.:grinning: ....een audi is gemaakt vanuit allemaal conseccies en aspecten van andere premium merken die voor de jaren 90 actief waren...(lees bmw en MB) daaruit heeft audi gwoon veel leerzame momenten getrokken....waaruit ze nu hele goede auto's kunnen maken en tevens mooi vormgegeven
echter, als je zegt ALFA....dan zeg je passiew^^w ....en dat...mijn vrienden is moeilijk te overtreffen....hoe goed je auto ook mag zijn:ja

(ik zal zelf later ook wel en audi willen rijden hoor......als er geen goede italiaanse alternalieven zijn;) )