• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Thijs zijn zymöl Collectie

Thijs

Detailing addict
5 jan 2010
110
62
ik heb even een nieuwe topic geopend voor deze (in mijn ogen) unieke collectie
mijn "verslaving" voor zymöl begon heel simpel, ik had een flesje shampoo gekocht en die beviel me wel, had op dat moment mij eigenlijk nog nooit verdiept in het merk Zymöl.
daar kwam verrandering in !. ik ging wat lezen vooral op buitelandse fora, en kwam er achter dat het toch wel een apart merk was. dat vooral bekend/broemd en berucht was om zijn schandalig duure waxes

ik heb de afgelopen tijd best wat bijelkaar verzameld her en der, maar mijn verlang lijstje is nog lang niet leeg :-b

nouw genoeg getypt, hier onder wat foto`s voor jullie...
veel kijk plezier :grinning:


2lcvinl.jpg


2ihuutz.jpg


24zboue.jpg


vdek2p.jpg


or5an5.jpg


m2d10.jpg


2aad9cj.jpg


2le2nb9.jpg


2cdagwn.jpg
 
Mooie collektie!

Nu graag een review/vergelijking met de door ons vergelijkbare waxjes,bvb een DoDo of poorboys..
 
peerlancia zei:
Mooie collektie!

Nu graag een review/vergelijking met de door ons vergelijkbare waxjes,bvb een DoDo of poorboys..


dat wil/kan ik zeker doen, als je specifieken wensen hebt dan hoor ik die graag !





Spaar je alleen de producten, of gebruik je ze ook? Ze zien er zo nieuw uit!


momenteel spaar ik ze. ik vind het zonde om ze met dit weer te gebruiken.
van de zomer zal ik het wel gebruiken.
 
Daar staat voor een aardig vermogen aan producten. Voel je vrij om een leuke review te schrijven. Als swissvax gebruiker ben ik wel benieuwd naar hoe deze producten bevallen.
 
Indrukwekkende collectie :)^

Ik kan me een filmpje op YouTube herinneren waar de sheeting Zymöl Glasur gedmonstreerd werd. Ongelofelijk om te zien:
 
Zeer mooie collectie van Zymöl Thijs !!! Je hebt er heel wat producten van precies.
Ik heb er ondertussen ook enkele van.
Veel plezier ermee !!
 
Ooewwwwwwwwwwwww.


Waarom doe je dit kerel?8o


Nu komt er weer wat op m`n lijst van dingen die ik wil hebhu8d rofl


Maar erg indrukwekkend dit:)^
 
peerlancia zei:
@Thijs.

Nou ik zou wel eens een review willen zien van jou beste zymol wax tov DoDo/Poorboys oid.
Kan ik je alvast mee helpen....
De Zymöl Concours daar op de foto's heeft Thijs van mij...
Ik heb een test gedaan met Zymöl Concours tegen de Dodo SN2.0

Beading/sheeting tests na verschillende wasbeurten en heel wat kilometers wezen uit dat Dodo SN duidelijk duurzamer was, echter, was de beading en sheeting van de Zymöl Concours de eerste anderhalf/2 maanden superieur!

Ik heb ergens volgens mij nog neergeschreven hoeveel kilometers/tijd het allemaal is meegegaan, maar daar moet ik even naar zoeken als je dat interesseert...
 
ivo's zei:
Kan ik je alvast mee helpen....
De Zymöl Concours daar op de foto's heeft Thijs van mij...
Ik heb een test gedaan met Zymöl Concours tegen de Dodo SN2.0

Beading/sheeting tests na verschillende wasbeurten en heel wat kilometers wezen uit dat Dodo SN duidelijk duurzamer was, echter, was de beading en sheeting van de Zymöl Concours de eerste anderhalf/2 maanden superieur!

Ik heb ergens volgens mij nog neergeschreven hoeveel kilometers/tijd het allemaal is meegegaan, maar daar moet ik even naar zoeken als je dat interesseert...



de concours is ook echt een show wax, beetje ala de pete`s 53,
ik denk dat de titanium een geduchte "tegestander" is.

maar ivo, jij heb de SN 2.0 , ik de titanium..:-b ... snap je de hint :D


en ik heb de volgende order al weer klaar staan
Zymol strik
Zymol screen clean
Zymol wheel coat

:-" :-"