• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tijdens polijsten, soort spikkels in waas.

D!m!tr!

Detailing addict
18 feb 2018
343
68
35
Spijkenisse
Beste forum leden,

Ik heb een vraag met betrekking tot het doorwerken van polijst pasta.
Ergens halverwege een hit,tussen een troebele waas naar een heldere waas valt mij iets op.

Soort van spikkels/ronde puntjes in de waas die, met een nieuwe passage van de machine alsnog zichtbaar zijn.

Duid dit iets aan wat ik niet weet of over het hoofd zie ? of is dit niets om aandacht aan te besteden,.
Ik heb een foto gemaakt ter illustratie ,het is even goed kijken.


Dimitri
20180707_133718.jpg
 
Ik weet het ook niet zeker, maar het lijkt inderdaad op gummen. Dit gebeurt wanneer het polijstmiddel zijn smerende werking heeft verloren en de boel dus stroperig wordt en daar voorbij. :) Het was dus te warm buiten, de lak was te warm, product te veel doorgewerkt waardoor warmte wordt gecreëerd of all of the above. ;)
 
Bedankt heren,

Absoluut niet best dus, ik ga mijn techniek nogmaals onder de loep nemen.
Misschien is mijn bewegingsnelheid niet optimaal.
In principe werk ik meestal van links naar rechts, onder boven en nogmaals links rechts.

Dat alles zeer warm is en was klopt als een bus.