• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tim66 stelt zich voor

Tim!

Detailing rookie
10 apr 2012
373
0
Hallo allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik begin hier en daar wat vragen te stellen dus wel zo netjes als jullie weten wie ik ben.

Ik ben Tim, jarig op 6-6 (nou, hoe zou ik aan mijn nickname komen :ja ) en nu nog een paar dagen 26 lentes jong.

Ik ben altijd al een autogek en foetsgek geweest, alleen ben ik er sinds een jaar achter dat er nog wel een heel groot gat zit tussen een gepoetste auto en een gedetailde auto. Een wereld is voor mij open gegaan en ik vind het dan ook erg leuk om alle verhalen, handleidingen en ervaringen op dit forum te lezen.

Ik ben dit forum dus al ruim een jaar aan het volgen en informatie bijeen aan het verzamelen en verhalen en tips voor mezelf goed op een rijtje aan het zetten. Begin dit jaar ben ik pas echt begonnen met aanschaffen van degelijke materialen en de collectie begint al aardig vorm te krijgen.

Ik probeer graag van alles uit (met gezond verstand uiteraard!), en dit zal ik in eerste instantie alleen maar doen op onderstaand modelletje, een Fiesta sport uit 2009 met de teller al ruim over de 100.000km heen. Toch nog altijd een heerlijk karretje om in te rijden!

Als ik vertrouwen heb in mijn kunsten wil ik ook graag vrienden en familie blij maken met een oogverblindende bolide.

Incognito:schaam
20120525195813.webp

Aaaa, daar is ie :jippie
16920288.webp