• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tinus stelt zich ff voor

we hebben inderdaad enige afstand gehouden de laatste tijd tim,.:broken_heart: ! Maar ik merk toch dat ik me weer aangetrokken voel tot Tinus
en hoop dat deze gevoelens wederzijds zijnw^^w :heart_eyes:
 
yo @Tim,

ik ben er weer :)

Drukke tijd achter de rug, tijd voor wat actie. Eerst opruiming in mijn detailingset; vandaag een 'te koopje' openen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Nou, en we zijn er weer ;)

Leuk om enkele jaren aan gemiste berichten en testen door te spitten.

Hoe gaat het hier?
 
  • Grappig
Reactions: Tim
Haha, de Passat heb ik al 8 jaar niet meer.
Nu 2x BMW 3 station, en net de nieuwe BMW 2 serie gran coupe besteld (rij er toch altijd in mn 1tje in).
Zodra die komt (denk medio 2023 met de corona) dan ga ik hem direct goed behandelen.
 
Het duurde even vooraleer ik door had hoe het mogelijk was dat iemand die zichzelf voorstelt 1.640 geposte berichten kon hebben... :confused: Toen zag ik dat ik posts uit 2008 aan het lezen was...:D

Je bent dus duidelijk een blijver, Tinus, maar blijkbaar niet altijd even actief. (Op het forum bedoel ik. ;))

En je hebt ook meteen een acute vraag van mij beantwoord. Ik heb mij de afgelopen weken bij de de lancering regelmatig afgevraagd wie er nu zo’n 2 serie Gran Coupé koopt... :p Dat wordt een model van BMW dat we m.i. niet zoveel op de weg gaan zien. Ik reken er dus op dat je na ontvangst wat foto’s post.
In elk geval: veel succes ermee!
 
Dit wordt hem, klein maar fijn :)
 

Bijlagen

  • 20200316_141143.jpg
    20200316_141143.jpg
    212,4 KB · Weergaven: 0
  • 20200316_141131.jpg
    20200316_141131.jpg
    244,1 KB · Weergaven: 0
Dat klopt, ik woon daar vlak in de buurt.

Als ik hem heb, dan maak ik direct een reportage hoe je een nieuwe auto toch al toegetakeld in ontvangst neemt, en hoe hem te perfectioneren.