• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tips handzame water spuiter(geen foam of spray) met redelijke straal.

DetailingDutch

Detailing addict
21 sep 2021
173
63
Beste fanaten,

Ik ben opzoek naar een waterspuiter(voor de gevallen dat ik geen hd kan gebruiken). Geen foamer of sprayer(verneveler), maar 1 die een aardige waterstraal heeft en handzaam is.

Heeft iemand ervaring met een goede spuiter? ik hoor het graag.

haha ja sorry, ik weet dat het heel vreemd over komt.:joy: Ik wist niet goed hoe ik het verschil tussen een foamer en een pompverstuiver moest uitleggen. Ik bedoel eigenlijk een pompverstuiver, maar 1 waar een redelijke straal uit komt voor water en dus niet verstuift:$ Snap je hem nog:P

Zoiets? IMG_1689.webp

Wat wil je er precies mee?

Ik gebruik zelf mijn Kwazar Venus en draai de nozzle dan van vernevelen naar een gebonden straal, maar dat zoek je blijkbaar niet? (Ik gebruik het om bijvoorbeeld birdshit los te spuiten van de lak) en in de kofferbak heb ik ook altijd een fles water met een knijpsprayer met verstelbare straal.

Wat wil je er precies mee?

Ik gebruik zelf mijn Kwazar Venus en draai de nozzle dan van vernevelen naar een gebonden straal, maar dat zoek je blijkbaar niet? (Ik gebruik het om bijvoorbeeld birdshit los te spuiten van de lak) en in de kofferbak heb ik ook altijd een fles water met een knijpsprayer met verstelbare straal.
@Cordoba ik zal even kijken. Wil idd een gebonden straal.

@Cordoba ik wil het in gaan zetten bij het schoonmaken van de deurdorpel van de auto. Ik heb dit wel eens met mijn hd gedaan, maar dan wordt het interieur nat en vies. Ik wil dus de boel inzepen en afspoelen met water, het is dan handig om dit met een redelijke straal te doen, maar niet te hard. Snap je wet ik bedoel?

• Leuk
Reacties: Cordoba
Ben wel benieuwd als je die kwazar gaat kopen wat je ervaring daarmee is.

Ikzelf zet de hd uit en die straal die er dan nog uitkomt is vaak sterk genoeg voor de deuren/achterklep.

• Leuk
Reacties: bros
Heb die Makita DHW180 al even en is ideaal ding voor velgen, balkon of plek waar je niet direct water hebt.
Slang in jerrycan (osmose) water hangen en gaan. Geen HD druk wel meer/betere druk dan alleen tuinslang.

Ben benieuwd wat de foamfles gaat doen.. is besteld, uitleverdatum is tot u toe 24-12.

• Leuk
Reacties: DetailingDutch