• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tips voor wassen

@Ferdy ik ben er niet trots op ofzo hoor maar na vele jaren niet weten wat er aan de hand was met me, heeft "een label ontvangen" me geholpen met hulp krijgen hierbij en het begrijpen ervan.
Soms is de bron begrijpen en het accepteren ervan belangrijker dan het vinden van een zogenaamde oplossing of cure.

Ik ben het met je eens dat er tegenwoordig snel labels geplakt worden want ieder "mankement" of "tikje" moet een naam hebben en bestreden worden schijnbaar.

Helaas is dit bij mij niet het geval, ik had het ook liever niet gehad maar in het detailen is het nog niet zo heel vervelend. (Voor de rest zou ik willen dat ik er minder last van had bij de rest van de situaties in het leven)
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy en Emi
De Cure heb ik al gevonden! Die kan je gewoon bij carclean bestellen.

Overigens ook een erg goed product om na het wassen een beschermlaag aan te brengen. Blijft rustig 2 maanden actief. Om toch een beetje on topic te blijven.