Heb de diverse topics al meerdere malen nagelezen, maar toch even een vraag. :roll
Door onzorgvuldig poetsen van de dealer (vermoeden) en mijzelf (voordat ik het detailen en zoiets als de washmitt ontdekte) zitten er aardig wat swirls op de auto, voornamelijk (zichtbaar) op de motorkap. ScratchX heb ik al in meerdere sessies uitgeprobeerd, maar ik zie geen enkel verschil.
Mede om deze reden ben ik zwaar aan het denken om over te stappen op de DAP500 (met zwarte/groene/witte/orange LC pads en SSR1 & SSR2.5 van PB's). De swirls (goeddeels) verwijderen is voor mij toch wel de absolute hoofdreden. Is de DAP500 hiervoor geschikt? Volgens mij heeft de VW Tiguan erg harde lak, de ScratchX heeft nul effect (of ligt dat aan mij?). Zal de DAP500 dat wel hebben?
En - ook belangrijk - kan ik met de DAP500 geen schade aanrichten, natuurlijk mits 'fatsoenlijk' gebruikt? Wil hem natuurlijk ook op de rest van de auto gaan gebruiken.
Door onzorgvuldig poetsen van de dealer (vermoeden) en mijzelf (voordat ik het detailen en zoiets als de washmitt ontdekte) zitten er aardig wat swirls op de auto, voornamelijk (zichtbaar) op de motorkap. ScratchX heb ik al in meerdere sessies uitgeprobeerd, maar ik zie geen enkel verschil.
Mede om deze reden ben ik zwaar aan het denken om over te stappen op de DAP500 (met zwarte/groene/witte/orange LC pads en SSR1 & SSR2.5 van PB's). De swirls (goeddeels) verwijderen is voor mij toch wel de absolute hoofdreden. Is de DAP500 hiervoor geschikt? Volgens mij heeft de VW Tiguan erg harde lak, de ScratchX heeft nul effect (of ligt dat aan mij?). Zal de DAP500 dat wel hebben?
En - ook belangrijk - kan ik met de DAP500 geen schade aanrichten, natuurlijk mits 'fatsoenlijk' gebruikt? Wil hem natuurlijk ook op de rest van de auto gaan gebruiken.