• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

To DAP or not to DAP?

H@RM zei:
Achja, je moet wat voor over hebben.

Maar als je gaat rekenen wat het kost als je iedere week door de wasstraat zou gaan;

€600.- om even het voorbeeld van martin aan te houden.

€7.50 voor een gemiddeld wasprogramma.

600 : 7.5 = 80 weken.

Dus in minder dan 1.5 jaar tijd heb je, het zelfde uitgegeven. Alleen heb je er nu een hobby bij :love

euhm water is gratis bij jullie thuis?
haha ja in mijn geval wel, woon nog bij m'n ouders :-d

Zo'n dure hobby is dat 'poetsen' nog niet.
M'n zwager heeft twee motorfietsen - als hobby voor erbij - van samen bijna 10.000 euro.
Maar goed, sommige lieden vinden het 'zonde van geld' als ik zeg ondertussen ongeveer 7 à 800 euro aan poetsmateriaal (incl. twee machines) te hebben uitgegeven. Ik weet me ook wel te beheersen en hoef niet alle soorten wax te kopen die er op de markt verschijnen... ;-p

DKBM zei:
En wat is het alternatief? De krasstraat ? Dat zal toch zeker niet!!! :|~*
ik heb onlangs ook eens de uitgaven bij elkaar opgeteld. Voor je gevoel ontbreekt er nog van alles aan de collectie, maar als je dan ziet wat je uitgegeven hebt (ik ongeveer 550-600 euro) denk je bij jezelf: voor dat bedrag moet ik toch alles in huis hebben? Niet dus!
Vrouwlief :love weet wel de collectie maar niet het bedrag ('paar honderd euro, vooral de DAP was een dure ..... :-" ) en vraagt zich af hoevaak je per week naar de krasstraat had kunnen gaan voor dat geld, of in haar geval welke schoenen en tassen ze ervoor had kunnen kopen......
Gelukkig helpt dit forum je over de drempel heen om toch maar steeds te blijven bestellen. :lol

Mijn taktiek nu is gewoon alles kopen voordat we gaan samenwonen ,^^ En dan straks alleen nog maar bijvullen..
Mijn Claudia vind het allemaal wel mooi maar wel duur dan zeg ik .... jij vind het toch ook leuk om in een blinkend bolide te rijden.. en dan is ze weer stil :)

Peter A3 TDI zei:
Mijn taktiek nu is gewoon alles kopen voordat we gaan samenwonen ,^^ En dan straks alleen nog maar bijvullen..

Hahahaha precies hetzelfde hier! Ik woon nog lekker thuis dus in principe kan ik naast een paar vaste uitgaven alles aan detail spullen opmaken. In principe he... ;-p

Ik heb eigenlijk nooit echt een grote aankoop gedaan...alleen de DAP...:)...Verder alleen steeds besteld wat ik nodig had / heb, en hou het zo wel een beetje in de hand...Vrouwlief vind het ook geen probleem..de DAP was zelf een verjaardags kadootje van haar.. :love

ik eigenlijk ook nooit een grote aankoop gedaan; wat kleine flesjes, een doek en een machine.
de rest van de 3 kuub (m3) detailinggoodies kreeg ik altijd als promotiemateriaal van Tim....]d~^ :-"

Alles bij elkaar tikt het aardig aan, inmiddels een excenter, en een rotary, de nodige doeken en pads, de waxen, cleaners, waxen, shampoo's, borstels enz, afgelopen zaterdag een sproei-extractie stofzuiger met nog wat goodies gekocht enzo loopt het lekker op, totale uitgave weet ik niet precies maar het loopt lekker op.

Precies! En het is net als met auto's: het moet rollen, nietwaar?! Ieder z'n meug.
Daarnaast heeft detailing op mij een ontspannende werking en je bent weer even in de buitenlucht. Dat doet een mens ook goed.