tinus zei:en voor 600 euro heb je dan een doffe auto na 1,5 jaar
geeeeh, thnx....
nee hoor, de swirls blinken je tegemoet
tinus zei:en voor 600 euro heb je dan een doffe auto na 1,5 jaar
geeeeh, thnx....
H@RM zei:Achja, je moet wat voor over hebben.
Maar als je gaat rekenen wat het kost als je iedere week door de wasstraat zou gaan;
€600.- om even het voorbeeld van martin aan te houden.
€7.50 voor een gemiddeld wasprogramma.
600 : 7.5 = 80 weken.
Dus in minder dan 1.5 jaar tijd heb je, het zelfde uitgegeven. Alleen heb je er nu een hobby bij
Ik ook niet, 90% is voldoende _[]HansA8 zei:Ik weet me ook wel te beheersen en hoef niet alle soorten wax te kopen die er op de markt verschijnen...
DKBM zei:En wat is het alternatief? De krasstraat ? Dat zal toch zeker niet!!! :|~*
ik heb onlangs ook eens de uitgaven bij elkaar opgeteld. Voor je gevoel ontbreekt er nog van alles aan de collectie, maar als je dan ziet wat je uitgegeven hebt (ik ongeveer 550-600 euro) denk je bij jezelf: voor dat bedrag moet ik toch alles in huis hebben? Niet dus!
Vrouwlief weet wel de collectie maar niet het bedrag ('paar honderd euro, vooral de DAP was een dure ..... :-" ) en vraagt zich af hoevaak je per week naar de krasstraat had kunnen gaan voor dat geld, of in haar geval welke schoenen en tassen ze ervoor had kunnen kopen......
Gelukkig helpt dit forum je over de drempel heen om toch maar steeds te blijven bestellen.
Peter A3 TDI zei:Mijn taktiek nu is gewoon alles kopen voordat we gaan samenwonen ,^^ En dan straks alleen nog maar bijvullen..
Ach ja. Iemand moet ze toch testen.Dibbuz zei:Ik ook niet, 90% is voldoende _[]