• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

To DAP or not to DAP?

Dibbuz zei:
Vergeet niet dat de spullen lang mee gaan. Een auto is niet goedkoop dus het bijhouden is erg belangrijk.
Helaas is het meestal niet het koetswerk aan een auto die er het eerst de brui aan geeft maar de mechaniek :(

Jeroentje zei:
Maar dat is toch best enorm veel geld als je voor meet dan €750,- aan poetsmiddelen besteld 8-())
Als je alles in 1x goed doet kom je al snel aan de 500-600 euro. Maar dan kan er wel een 3-4 jaar tegen, minimaal!

Jeroentje zei:
Maar dat is toch best enorm veel geld als je voor meet dan €750,- aan poetsmiddelen besteld 8-())

Dacht het niet, als je helemaal vanaf 0 start en doeken, pads, machine en producten moet aanschaffen dan ben je er zo. Ben zelf ook maar pas begonnen na de aankoop in mei van de megane en mocht ik alles bij elkaar tellen tot op heden dan draait het bedrag zeker rond de 1500 euro :-& . Sjjtttt....niets tegen halve trouwboek zeggen, van de helft van de bestellingen weet ze niks af rofl .

megane_cc zei:
Sjjtttt....niets tegen halve trouwboek zeggen, van de helft van de bestellingen weet ze niks af rofl .

Oh ik ben dus niet de enige, laat alles op mijn werk bezorgen.
Wat niet ziet, dus ook niet weet en geen vragen en rust in huis.

eerste aanschaf is zeker een aanslag op je bankrekening
daarna is het een kwestie van alleen informatie op het forum/site zoeken als je iets nieuws moet hebben en niet naar andere dingen kijken :lol

ik ben zelf ook iemand die eerst alles opmaakt voordat die nieuwe dingen koopt (hoewel de Collinite Insulator 845 mijn EX-P weleens kan gaan vervangen), ik doe alleen m'n eigen auto en die van m'n ouders
dus zeg maar 3 keer per jaar m'n eigen auto heel uitgebreid, die van m'n ouders 1 of 2 keer

dan is het een kwestie van dingen aanvullen en dat is goed te doen, zal niks duurder zijn dan een andere hobby

en voor elke hobby geldt, je kunt het zo duur maken als je zelf wil

Ben ik blij dat mijn dinnetje alles weet en er gelukkig achter staat :-D

dibbuz, ik mis er nog 1 zinnetje die erachteraan moet

Ben ik blij dat mijn dinnetje alles weet en er gelukkig achter staat :-d Enige voorwaarde is dat ik haar auto ook doe

ik zeg niks, en zij zegt niks mits ik auto's van haar familie af en toe meepak ,^^

Ach, en een flesje Blackhole zo nu en dan begrijpt zij goed (de volle kofferbak met de rest vd bestelling haal ik 's-avonds wel leeg...:-" )

En wat is het alternatief? De krasstraat ? Dat zal toch zeker niet!!! :|~*
ik heb onlangs ook eens de uitgaven bij elkaar opgeteld. Voor je gevoel ontbreekt er nog van alles aan de collectie, maar als je dan ziet wat je uitgegeven hebt (ik ongeveer 550-600 euro) denk je bij jezelf: voor dat bedrag moet ik toch alles in huis hebben? Niet dus!
Vrouwlief :love weet wel de collectie maar niet het bedrag ('paar honderd euro, vooral de DAP was een dure ..... :-" ) en vraagt zich af hoevaak je per week naar de krasstraat had kunnen gaan voor dat geld, of in haar geval welke schoenen en tassen ze ervoor had kunnen kopen......
Gelukkig helpt dit forum je over de drempel heen om toch maar steeds te blijven bestellen. :lol

Ach een avondje stappen met z'n 2en lukt echt niet meer voor €100.-. En voor dat bedrag kun je heel wat "candy" kopen.

Achja, je moet wat voor over hebben.

Maar als je gaat rekenen wat het kost als je iedere week door de wasstraat zou gaan;

€600.- om even het voorbeeld van martin aan te houden.

€7.50 voor een gemiddeld wasprogramma.

600 : 7.5 = 80 weken.

Dus in minder dan 1.5 jaar tijd heb je, het zelfde uitgegeven. Alleen heb je er nu een hobby bij :love