• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toeslag TNT voor zendingen naar België aangepast

Ik zit te wachten op het pakje dat ik vorige woensdag heb besteld. :-"
Pakje zou, volgens track & trace, sinds gisterenmorgen in afleverroute zitten.
Niet dat ik de spulletjes dringend nodig heb maar ik wil dat er sowieso iemand thuis is op het moment dat men langskomt.
Deze keer ben ik de thuisblijver. :( :grinning:
 
Ik heb zelf bij een aantal bedrijven wat zaken ontvangen via GLS. Ik weet niet of ze in België zo zijn als in Nederland, maar dan is de overgang naar TNT in ieder geval een hele vooruitgang geweest. Wat een stel prutsers bij GLS zeg.... Bij Selektvracht worden de pakketjes bezorgd door huisvrouwen in een overladen, afgetrapte Opel Corsa uit het jaar 0, dat is toch ook geen gezicht.
Nee, TNT vind ik prima en een eurootje extra ook. Maar in dit geval heb ik als Nederlander makkelijk praten aangezien het over buitenlandse bestellingen gaat ;)
 
Heb bij mijn vorige bestellingen, zowel met TNT als met GLS, nooit klachten gehad.

Deze keer zal het zijn omdat ik het ben die er moet voor thuisblijven. :grinning:
 
Pakje met de
- waffle weave towels
- en RaggTopp Fabric + Vinyl Cleaner

werd zojuist geleverd. :party:
 
zou het kunnen dat de minimumverzendprijs naar België zojuist aangepast is van 6.5 naar 7 euro :-"

is gewoon vraag hé, vind het niet erg hoor, de verzending bij Carclean is trouwens top en wordt hier bij mij mooi aan de deur geleverd. De man van TNT kent mij al een beetje, bestel geregeld dingen in Nederland :D