• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toeslag TNT voor zendingen naar België aangepast

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.697
200
Berkel en Rodenrijs
Het transport via TNT naar België is prijzig, TNT start met € 10,50 en dan is er nog niets gewogen. Veelal lopen de kosten voor Belgische pakketten op tot € 15,- of meer. Omdat we gestopt zijn met GLS, hebben we tijdelijk een beperkte toeslag van € 3,50 gehanteerd voor Belgische zendingen.

De kosten lopen alleen dermate hoog op, dat er besloten is om vanaf heden een toeslag van € 6,50 te hanteren.
 
lijkt mij niet duur toch?
internationale verzending voor 6.50..

9 van de 10 shops in nl rekenen voor binnenlandse pakketjes al gewoon 6.75
 
Ach dat valt nog goed mee, en anders laat ik het wel net aan de andere kant van de grens bezorgen.
 
dat valt allemaal nog goed mee hoor,, ik denk niet dat je elders veel goedkoper kunt vinden om uw bestelling thuis te krijgen....
 
nicknameless zei:
Die paar euro bovenop een (dikke) bestelling maakt dan toch ook niet meer uit? :weetniet

Je gaat toch niet 1 doekje bestellen.....

Vorige week nog net een bestellinkje gedaan en een paar uur later dan de levering laat er mij nog iemand doodleuk weten dat ie graag 3 PBs waffle weave doeken zou willen hebben. Die 'doodleuk iemand' zal toch nog een tijd mogen wachten. Zou niet willen dat men gaat denken dat ik er winst wil op maken.
 
net terug bestelling geplaatst, ik maak niks van de 6.50 euro

natuurlijk als je bv één pad of een microvezeldoek zou bestellen...
 
6,50 is erg netjes voor naar buitenland verzenden!!
kan je niks op aanmerken!!

maarja kom op wie besteld er nu 1 doekje... dat is zonde! (en wie kan er nu maar 1 ding bestellen hier met al die besmette mensen :p)
 
Het gaat hier over de verzendkosten naar België, die blijven ook boven de 60euro. Maar ach die paar euro...
 
Sommigen geven veel geld uit aan drank en drugs om een euforisch gevoel te krijgen. Anderen slechts een paar euro aan verzendkosten voor hetzelfde gevoel bij het openen van een pakketje...:-"
 
Of je laad een combo vol met pakketten, rijdt net de grens over, en post ze daar bij TNT.

Nadeel: kost ong 3uur en 180 km.


Nee das ook niks... :-b
 
Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen super!!! Goed ingepakt en geen schade aan de doos dus Super via TNT. Gisteren opgestuurd vandaag ontvangen kan niet beter :heart_eyes:
Bedankt voor de Wax