• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com stopt met verzending via GLS!

Hopelijk levert TNT even vlug als GLS voor België. Tot nu toe voor wat mij betreft geen enkel slecht woord voor GLS. Rond de middag bestelling doorgeven bij Carclean.com en 's anderendaags geleverd in Limburg (België), gewoon super. Ben eens benieuwd naar de service van TNT voor de belgische zendingen... In ieder geval respect voor jullie keuze !!

Quincy zei:
Erg jammer van dit besluit, TNT komt bij ons pas einde van de middag en de GLS altijd voor 9:00 uur
Dit is uitermate handig als je iets besteld dat je de dag erna nodig hebt... :ja
Maar jah.. het is niet anders. Ik kan jullie foto's laten zien van wat TNT doet met pakketjes en geloof me... daar word je niet vrolijk van :roll

Ik nodig je van harte uit om een keer mee te rijden met TNT op mijn route. misschien dat dat enigzins een en andere duidelijk kan maken.
Ik begin 'sochtends om 7uur met laden, en er zijn dagen bij, dat het zo druk is, dat je inderdaad s avondsna 7 NOG aan het rijden bent. Mag eigenlijk al blij zijn, dat de mannen en vrouwen bij TNT geen 9-5 mentaliteit hebben, en ze niet gewoon stoppen na 8uur werk. Einde van de middag is toch niks mis mee? Levering is VOLGENDE DAG, en de dag loopt niet tot 15.00u in mijn ogen. En als je plots om iets verlegen zit, had je maar beter op moeten letten en eerder moeten bestellen :lol

Ik laat het meestal afleveren op mijn werk. En wij hebben eigenlijk een vaste GLS bezorger. Dus dat gaat eigenlijk altijd wel goed... Alleen hij stinkt altijd een beetje naar zweet, dat is het enige nadeel.

Jammer weer dit... jij ruikt nog naar bloemetjes na tig uur werken, sjouwen, tillen, lopen, rijden in auto vaak zonder airco?
Ik geef toe, je hebt zweet en zweet, ik baal ook als mensen naar oud zweet ruiken. Maar zelf zweet ik met dit weer ook, en als iemand daar een opmerking over wilt plaatsen, heel graag. Ik heb mijn woordje klaar. TNT is niet heilig, TIG mensen/machines zijn met de pakjes bezig, jammere alleen is dat altijd de bezorgers op hun falie krijgen.

Duidelijk wisselende reacties. Mijn ervaringen met GLS zijn tot dusver beter geweest dan die met TNT dus uit persoonlijk oogpunt vind ik dit jammer. Ik snap alleen best dat mijn ervaringen niet kenmerkend zijn voor het hele bedrijf dus vertrouw ik erop dat jullie gewoon de juiste beslissing hebben genomen. :-)^

En anders kom ik m'n bestelling gewoon halen.... :-b

Paulus de Boskabouter zei:
Nooit problemen gehad met GLS! Jammer van dit besluit...maar begrijpelijk als het elders wel slecht is.
Zelfde hier eigenlijk...... heb volgens mij 2 of 3 GLS pakketjes gehad...alles ging prima.

Goede (zakelijke) beslissing... Heb helaas ook alleen maar negatieve ervaringen met GLS. Natuurlijk zullen er ook tevreden klanten zijn, maar CC zal niet over één nacht ijs zijn gegaan...

Ik kan me dit besluit indenken. Heb zelf via mijn werk regelmatig te maken met de onkunde van GLS en moet daardoor ook constateren dat deze vervoerder kwalitatief een stuk minder is.

Voor mij was het een reden om de zendingen van Carclean met de TNT aan te laten bieden. De uitleg dat de GLS niet past bij de filosofie van Carclean kan ik helemaal volgen.

Begrijpelijk besluit gezien de statistieken die bekend zijn bij CC.

Mijn voorkeur zou toch TNT verzending blijven aangezien die gozer bij ons al om 7:15 voor de deur staat dus altijd op tijd binnen:-)^

TNT nooit problemen mee gehad,
GLS daarentegen heeft vaak ongemotiveerde bezorgers, alles is vervelend.
Ze durfden zelfs hier niet eens de oprit op te komen omdat ze bang waren dat er een hond zou lopen.
Dus dan ga je maar staan toeteren dat iedereen gelijk weet dat je een pakketje door GLS bezorgd krijgt:-"

Verstandige keuze, nooit een hoge pet op gehad van GLS.

Als ik een tip mag geven, ik heb hele goede ervaringen met DPD. Werken heel 'constant' en persoonlijk!

Het valt mij wel op dat het heel regio gebonden is de klachten. Hier absoluut geen slechte woorden over GLS. Altijd op tijd geweest, geen beschadigingen. TNT is hier juist ietsje minder met onregelmatige levertijden, en soms lichte schade aan de verpakking.

Ik heb 1x iets ontvangen via GLS, een monitor (lang geleden). Ik had hiervoor moeten tekenen maar toen ik van m'n werk thuis kwam stond die mooi bij de achterdeur in de regen!
Sindsdien als ik iets bestel op internet zoek ik eerst uit waarmee ze versturen, als enkel GLS de mogelijkheid is zoek ik een andere webshop die dat niet heeft.

TNT heb ik totaal niets over te klagen, niet thuis na eerste afleverpoging kan ik het altijd aan het eind v/d dag bij postagentschap hier in het dorp ophalen.

B.K. zei:
Jammer, maar als dit voor jullie beter werkt dan zal het zo zijn :cool

Dat terzijde, ik heb nog steeds geen enkele klacht over GLS, en zijn/waren meestal veel sneller als TNT-DPD.
Hier inderdaad ook geen klagen over GLS, ik vond de bezorger hier vaak zelfs vriendelijker dan die van TNT,
Maar ik snap jullie als carclean helemaal, als er teveel klachten zijn moet je ingrijpen! :cool

hier ook nooit problemen ondervonden met verzendingen via GLS (en niet enkel verzendingen van CC). Veel hangt waarschijnlijk af van welk depot je afhankelijk bent. Maar kan het besluit van CC wel weten te apprecieren als het de goede naam van CC onderuit zou halen.
Toch mooi dat voor de belgische klanten het verzendtarief omlaag gaat, dus weet ik niet of het nog loont om een 2° partner te zoeken.

Maar als er toch gezocht word naar een 2° partner, waarom niet werken met Kiala ? Je kan de pakketen laten verzenden naar een Kiala punt in de buurt (en er is overal wel een afhaalpunt zoals benzinestations of krantenwinkels). En de klant kan het zelf afhalen (dus je sluit het probleem uit dat de leveringsdienst nog eens moet terugkomen bij afwezigheid).

Ik heb bij CC nooit met GLS besteld maar mijn ervaringen met GLS zijn ook niet echt denderend.
Tevens heeft met TNT bestellen bij mij het voordeel dat als mijn achternaam op het pakketje staat en er niemand thuis is ze altijd weten waar ze het naar toe moeten brengen :jippie

Je moet het zo zien:

GLS 90% van de tijd prima, 10% iets mis.
TNT 99% van de tijd prima 1% iets mis.

Dus 90% van de klanten kan heel tevreden zijn over GLS. Maar dan hebben we liever 99%!