• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor sommige producten geldt een kleine verzendtoeslag, omdat die door hun grootte of vorm lastiger zijn in te pakken. Ik denk dat je zo'n item op je lijstje hebt staan. :ja
 
Inderdaad ik zie het net :)

Is de glass master pro kit die de euro veroorzaakt :D
hehe inderdaad die euro doet er niet toe, maar vond het gewoon gek omdat ik nog al verzendingen van kleinere en grotere bedragen heb gehad en het toen wel gratis was :)
 
Oh die Glass master moet ik ook hebben ;)
CC, kunnen jullie wat zeggen over de verhouding van de pakketten die verzonden zijn met GLS of TNT. Ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Of is dit niet mogelijk i.v.m. concurentie?
 
Ik kon het zo 123 nergens terugvinden, maar tot hoe laat bezorgd GLS?


edit: Ik zit dus vandaag al de hele dag op mijn pakketje via GLS te wachten (ziek thuis, dus had een geluksmomentje nodig :grinning: ), nu staat er dus bij de track&trace
niet kunnen afleveren, reden bedrijf gesloten :s ......vaag
 
Het voordeel van GLS is dat als er niemand thuis is dat je dan met het bonnetje wat in de brievenbus ligt s'avonds via internet kunt aangeven waar het pakje eventueel bezorgt moet worden.
Hier laat ik hem dan afgeven bij een pakketshop van hun hier in de buurt, is hier de plaatselijke sigarenboer dus dan is het een kwestie van even ophalen.
 
Net weer een bestelling ontvangen via GLS. De man was rond 12.00 uur al geweest en kwam net om 18.00 nog een keertje langs.

Hij zei dat als ik er in de ochtend niet ben hij altijd langs komt rond een uur of 5,6.

Wat wil je nog meer..........
 
Ik doe nóóit meer iets met de GLS laten verzenden.

Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken. }:)w

Het ligt in ieder geval niet aan de service van Carclean.

Deze is gewoon he-le-maal top! Netjes opgelost :)^
 
Ja, errug vervelend Patrick...we ontvingen vandaag je pakket terug. De gallon was helemaal foetsie, de doos van de Alu ook en de machine zelf zat in een andere open doos. Geen idee wat ze ermee gedaan hebben, waarschijnlijk van 10 meter hoog laten vallen en er daarna nog op gestampt. We hebben er toch inmiddels heel wat verstuurd (vnl. met TNT...) en zelfs door heel Europa, maar dit is de eerste die zo terugkomt. Dan weet je het wel.
 
De vaste bezorger (overigens een aardige vent) van GLS durfde gister niet eens binnen te komen ...

:D

Maar ik neem aan dat verhaal nog een staartje krijgt bij GLS? :grinning:

Dit kan en mag gewoon niet gebeuren. ]-0

Volgende keer laat ik het weer ophalen door onze chauffeur van Zoetermeer :ja

:)^
 
beetje raar gelopen zo te lezen..!?!
Gelukkig standaard verzekering :ja
 
Vandaag men pakketje ontvangen via gls, aardige kerel en hij zou het voortaan als er niemand thuis was de spullen in de garage neerzetten. Pakketje was ook nog in prima staat!
 
ivo's zei:
beetje raar gelopen zo te lezen..!?!
Gelukkig standaard verzekering :ja

Ja, helaas mogen wij per pakket € 50,- zelf dokken ongeacht wat ermee gebeurd is (belachelijk beschadigd, zomaar zoek etc....)
 
Vanavond een bestelling geplaatst en het deze keer met GLS geprobeerd, aangezien dit 5 euro goedkoper was (op een bestelling van 55 euro).
Hopelijk gaat het allemaal goed, helemaal na de verhalen die ik hier allemaal lees! :confused:
 
Ach, er zijn mensen die heel tevreden zijn over GLS. Die hebben waarschijnlijk de mazzel dat het tot nu toe goed is gegaan in de depots en dat ze een nette chauffeur hebben in hun wijk. Vooral daar zijn erg grote verschillen. De één pleurt (sorry, geen ander woord voor) de pakketjes werkelijk in z'n auto, de ander zet ze keurig met de pijltjes naar boven neer.
 
Inderdaad Dana, ik kan geen enkele klacht bedenken over GLS bij ons, De bezorgers van de TnT daarintegen zijn hier plaatselijk ingehuurde koeriers die veel te jonge gasten tegen een uitgeknepen hongerloontje laten vlammen om alles op tijd uitgeleverd te krijgen (moet met 2 auto's maar doen we met 1 auto)
 
Maar eens de proef op de som genomen en een pakketje laten bezorgen door GLS (voorheen steeds door TNT). Was de eerste en laatste keer. Verpakking zwaar beschadigd, producten beschadigd en dus zeeeer ontevreden :|~* Het lijkt er op dat men heeft geprobeerd om in de verpakking te komen (msschien wilden ze de spekjes jatten :-b ).

Voorheen ergerde ik me aan de redelijk regide bezorgprocedures van TNT maar kreeg ik uiteindelijk wel m'n spullen netjes en heel.

Natuurlijk kan dit toeval zijn maar ik ga het geen tweede keer uitproberen... :no

GLS -1

oh ja carclean geen verwijt en tanx weer voor de extra MF! :cool:
 
Deze week wederom een pakketje ontvangen via GLS en voor de zoveelste maal dus geen problemen met ondervonden.
Ik dat het allemaal (alhoewel het niet zou mogen) een beetje afhangt van welke depot je afhankelijk bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.