• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind twee dingen minder goed aan GLS: de verschillende levertijden (TNT levert altijd in de namiddag als ik thuis ben) en in de winter verschillende keren bevroren artikelen gekregen, mijn PB wheelwax ziet er nog steeds raar uit.

Ik heb ondertussen al 4 bestellingen laten verzenden door gls , en alles is zeer netjes geleverd. ik heb ook nog gevraagd wat er gebeurd met uw pakje als je niet thuis bent, er zijn 3 mogelijkheden ! 1) een briefje in de bus met de nodige uitleg op :rules , 2) afleveren bij de buren ( ikzelf heb dit afgesproken met mijn buurman:cool , en 3) indien u een plaats hebt waar hij het pakje kan onder leggen zodat het droog blijft.. dus als ik niet thuis ben is dat voor mij altans geen probleem. tenslotte kunnen zij daar geen rekening mee houden waneer het u past of thuis bent.......w^^w en anders het pakje zelf afhalen dan is er geen gezeur over een slechte aflevering.

Tot nu toe, zowel bij TNT als bij GLS, niets miserie gehad. Pakjes werden steeds keurig afgeleverd.

Afgelopen maandag zou mijn pakket verstuurd worden. Via het track en trace kon ik het pakket volgen. Gisteren zag ik dat men om 15:16 uur het pakketje hadden afgeleverd. Hmmmm Hoe kan dat nou ik heb niets mogen ontvangen. Terwijl we met de hele familie thuis waren. Tevens twee honden die de boel afbreken wanneer er iemand aan de deur staat of aanbeld. De gehele straat af gelopen om te vragen of iemand mijn pakket had mogen ontvangen. Niemand in mijn straat had mijn pakket. Ik dacht bij mijzelf dan komt het pakket morgen. Vanochtend keek ik op het track en trace. Toen zag ik N inbestelling om 07.25. Ik gebeld met GSL. Daar vertelde ze mij dat de chaffeur langs was geweest maar dat er niemand thuis was geweest. Ik vroeg aan de medewerker of er dan geen briefje achter gelaten moest worden voor de klant. Ja dit moet gebeuren. Ook dit was niet gebeurd. De medewerker bleef beweren dat de chauffeur langs geweest was.
Ik moet zeggen dat mijn vrouw heel veel via internet besteld. Dit wordt altijd via TNT bezorgd. Er is nog nooit een pakketje zo slecht afgeleverd. Voor mij ook geen GSL meer. Of GSL moet staat voor Geen Snelle Levering!!!

GLS is echt slecht, die gaan echt slecht met pakketten om.
Mijn vader heeft een fotozaak en sommige leveranciers versturen ook via GLS.
Een keer mee gemaakt dat de doos opgemaakt was en de mensen van GLS even waren gaan shoppen om vervolgens de doos netjes dicht te maken... Blisterverpakkingen netjes open gemaakt en vervolgens leeg weer terug gedaan zodat je het bijna niet zou zien...

Maar De HondenLul hebben we dan net wat betere ervaringen mee, evenals TNT. Maar ook daar gebeuren weleens rare dingen..

Geloof mij, bij IEDER transport bedrijf gebeuren deze dingen (kan het weten, heb zelf 9 jaar bij van Gend & Loos gewerkt... wat nu DHL is). Het hangt in grote mate af van de chauffeur en het betreffende distributiecentrum, om daar nu meteen het HELE bedrijf voor wat dan ook uit te maken gaat mij te ver :no
Ik heb nu enkele zendingen uit Duitsland binnen gekregen via GLS, geen enkel probleem, keurig afgehandeld, zo ook met TNT, de chauffeur weet inmiddels dat ik pas na 16:00 uur thuis ben en levert de boel 's avonds af, geweldig. De chauffeur is niet van TNT zelf maar een ingehuurd bedrijf.

Met de pakketjes van Carclean heb ik gelukkig nog geen problemen ondervonden.
Zowel door TNT als door DHL worden ze nog steeds keurig afgeleverd :cool

Op postgebied heb ik wel eens gehad dat een envelop met een lakstift kwijt is geraakt die aan mij geadresseerd was.
Zulke dingen gebeuren, maar ik hoop niet hetzelfde mee te maken als sommigen hier al ervaren hebben ;)

Lees het nu ook allemaal voor het eerst, en heb mijn flinke bestelling via GLS gedaan. Volgens hun Track & Trace zou het vandaag aan moeten komen. Het is in ieder geval ingeladen door de Chauffeur. Nu nog de tijd...ga maar lekker in de zon zitten wachten tot de bel gaat8-)

Heb (nog) nooit problemen ondervonden met GLS, alleen (heb ik al vaker gemeld) bevroren artikelen in de winter. Mijn wheel wax ziet er nog steeds raar uit. Maar werk nog prima.

Sinds er de mogelijkheid GLS bestaat bij carclean, heb ik geen enkel probleem ondervonden...
ik denk dus dat het gewoon aan de bezorgers ligt en niet aan GLS.

Als ik op de GLS site kijk met mijn inlog code staat er de datum van vandaag en de tijd 16.15.
En er staat bij ontvanger KOSTER betekend dit dat mijn pakje is bezorgd bij een buurman van mij of iets?:-/

Hey bedankt voor je antwoord.
Dit was idd het geval, beetje raar dat ik geen briefje heb gehad waarin stond dat de buurman het had :-/
Najah opgelost zo.. Ben weer blij met mn spulletjes :-d

hier ook een keer mee gemaakt,
besteld op het adres van vriendin thuis, was afgeleverd in de flat hier tegenover, ook zonder briefje

in die gevallen bied de gls servicelijn vaak uitkomst

Even een vraagje. Als ik bestel en ik wil afrekenen, komt er een rekening nr op men scherm. Maar ik ben belg en als ik het goed voor heb, moet ik dan de iban nr hebben. Of heb ik het mis?
Want het rekening nr dat ik zie is geen iban denk ik. En hoe lang duurd het voor het geld op de rekening staat van CC als ik het overmaak. Sorry voor de vragen. Mvg

Bjorn,

Op de infopagina staat het volgende

Bank, BTW en KvK gegevens
Postbank: 47.60.229
ABN-AMRO: 46.81.67.463
IBAN: NL22ABNA0468167463
BIC: ABNANL2A
BTW nummer: NL8131.15.656.b01
Kvk nummer: 24.360.558

De tijd voor transfer is niet lang meer, omdat de bankregels zijn aangepast.
Daarvoor moet je een paar dagen rekenen.

Hans

Maandag avond heb ik een bestelling gedaan en gelijk betaald. Nu het te betalen bedrag ging gelijk van mijn rekening, maar bij mijn order staat nog steeds onbetaald (vandaag donderdag). Is het normaal dat dit zo lang duurd, of moet ik me zorgen begingen maken? Wat is de gemiddelde tijd tussen bestelling en levering bij de belgen?

Bjorn01 zei:
Maandag avond heb ik een bestelling gedaan en gelijk betaald. Nu het te betalen bedrag ging gelijk van mijn rekening, maar bij mijn order staat nog steeds onbetaald (vandaag donderdag). Is het normaal dat dit zo lang duurd, of moet ik me zorgen begingen maken? Wat is de gemiddelde tijd tussen bestelling en levering bij de belgen?

Sorry zie net dat de datum van bestelling 25/05 is. Mijn fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.