• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com stopt met verzending via GLS!

Goed besluit.
Heb geen ervaring met GLS via CC maar wel met andere postorder verzendingen en dat was niet goed.
Ongeacht waar ik bestel ik doe het altijd met TNT en hier komen ze 2 keer dag.
 
balen!

tnt weigert bij mij thuis om het bij de buren af te geven :( (kak-postbode!)

gls doet(deed) dit wel!

dan maar afhalen aan de balie (2 dagen later :( )
 
Jij hebt misschien goede buren, maar de postbode van TNT moet zich ook houden aan :rules de voorschriften.

In de steden is het namelijk niet altijd koek en ei. De buren zeggen TOP en bedankt ]d~^ en jij kan naar je pakje fluiten
 
Nou, ze proberen hier anders altijd pakketjes bij de buren te dumpen en daar hebben we geen goede relatie mee (zou verder niet zo'n probleem hoeven zijn als zij niet als eerste zou flauw waren geweest om geen pakketje te willen aannemen, ik bedoel ik hoef iemand niet geweldig te vinden om een pakketje voor hem/haar aan te nemen). Maar in het geval van een bestelling van carclean werkt de "niet bij de buren afleveren" sticker dan altijd goed.

Ik heb zelf een keer een mishandeld pakketje via GLS gehad, 0 via TNT. In totaal heb ik 7 pakketjes via TNT gekregen en 4 via GLS. Dus het waren van beide ook weer niet zoveel. Het was alleen voor mij opvallend dat het via TNT altijd goed ging en het 2e via GLS beschadigd was, maar ik heb daarna toch nog 2 keer "het risico" genomen om door GLS te laten bezorgen en dat is verder goed gegaan.

Misschien is DHL een goede opvolger voor GLS, die hebben ook behoorlijk veel servicepunten. Ik denk alleen niet dat de pakketten daar standaard verzekerd zijn.
 
Goede keuze Carclean!

1e keer met GSL ging het goed, 2e keer fout maar kunnen rechtzetten. (beide Carclean)
Vriend van me z'n laptop is onlangs 2 WEKEN onderweg geweest met GLS (voor een route van 100km in vogelvlucht)

Nu online een scheermachien gekocht (bij redcoon moest iemand het kennen)
Het pakje zit momenteel in DENEMARKEN ]-0 (DK0063 Kolding, Denmark ),
werd automatisch verzonden met GLS natuurlijk.

Dan betaal ik echt liever 3,5€ meer om dan zeker te zijn dat ik mijn (snel en zonder zorgen) pakket krijg.

Grts
Bavo
 
Tim zei:
Dus 90% van de klanten kan heel tevreden zijn over GLS. Maar dan hebben we liever 99%!
:)^
Zo kennen we Carclean, altijd goede kwaliteit en service en niets is hen teveel om de klant tevreden te stellen. :)^

Ik vind het een goed en begrijpelijk besluit.
 
Tim zei:
Je moet het zo zien:

GLS 90% van de tijd prima, 10% iets mis.
TNT 99% van de tijd prima 1% iets mis.

Dus 90% van de klanten kan heel tevreden zijn over GLS. Maar dan hebben we liever 99%!

Dan heb ik de laatste 2-3 bestellingen steeds het geluk gehad om bij de 90% te horen.
Bestellingen zijn steeds tijdig en in orde geleverd geweest.

Wat de resterende 10% betreft, ik begrijp het standpunt van CC volkomen.
 
Vandaag een pakket voor mij bezorgd door DPD bij de buren (geen pakket van Carclean).

De doos is van boven en van onderen helemaal open. Je kijkt er dwarsdoorheen naar je schoenen. De doos is dus helemaal leeg.
Mijn buurman zei hier nog wat van, maar de bezorger haalde zn schouders op en reed weer weg.

Mn buurman was zo perplex dat hij er ook niet aan had gedacht om het te weigeren...