• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ook een aantal keer via GLS laten bezorgen, bezorging prima hier in Groningen. Maar een opmerking: twee keer waren mijn PB artikelen bevroren!

Ook mijn 1e ervaring met GLS:

Datum Tijd Code Handeling Depot Land Status/Info
25-01-2010 16:10 CL Collectie 2500
25-01-2010 17:18 VT Vertrek 2500
25-01-2010 21:34 COPR Overslag 0100 Presort
25-01-2010 21:35 COMN Overslag 0100 Conveyable - uit
25-01-2010 21:36 AS301 Aankomst 3500
27-01-2010 05:29 OS014 N. in bestelling In locker
27-01-2010 10:27 OS012 N. in bestelling Adres onjuist/onvoll

Lijkt er niet echt op dat ik vandaag nog iets ga krijgen. Adres op factuur is juist.

Voor het eerst bestelling met GLS laten bezorgen op mijn werk.

Besteld op 26-1-2010 om circa 14.00 uur.
Geleverd op 27-1-2010 om circa 12.00 uur.

Alleen geen track en trace ontvangen of krijg je dat niet met GLS.

Verder super snel geleverd.:-)^

De mails zijn er netjes uitgegaan gisteravond. Het adres van Karlok was onleesbaar geworden oid. Hoe dat kan is een raadsel... Het afleveradres is nu weer doorgegeven aan GLS, dus het pakket zal dan morgen worden aangeboden. We houden het in de gaten!

Sorry, heb de mail met het trackingnr. van GLS wel netjes gehad gisteren.:-)^

Ik dit bericht alleen niet goed gelezen.|-)zzz :)_[]

Voor de eerste maal een bestelling gedaan, en zeer tevreden over zowel prijs (CC.nl) als afhandeling via GLS.

Maandag 25/01 : namiddag besteld en betaald
Woensdag 27/01 : vroege avond bericht gehad dat pakket opgestuurd werd met GLS
Donderdag 28/01 : voormiddag pakje ontvangen !!

Een tevreden (Belgische) klant !

vandaag ook weer een doosje carclean mogen ontvangen, supersnel, superservice!
gister besteld, vandaag binnen..!
verder ook geen rare "deuken" oid in alle dozen die ik tot nu toe ontvangen heb (5 bestellingen via GLS), dus ze springen redelijk voorzichtig met het spul om lijkt me... :cool

[*]PB natural look 946ml
[*]CG Fabric guard 473ml
[*]EZ detail mini
[*]setje katoenen handschoenen
:kado oranje CSF MF doek

Februari bestelling onderweg. Melding TPG 2-2-10 om 7:30;

Tracktrace
Op dit moment is TrackTrace in verband met onderhoudswerkzaamheden niet beschikbaar.
De werkzaamheden zullen naar verwachting tot zondag 4 oktober 12.00 uur duren. rofl
Onze excuses voor het ongemak. TNT Post pakketservice w^^w

Ik dacht dat er een andere instantie was die het "niet leuker" kon maken

Hans

Edit 7:52 storing verholpen, staat op voorgesorteerd.
Edit; en 's middags geheel probleemloos afgeleverd.

Edit; Ook verzending 2e bestelling in februari geheel probleemloos met TNT.
Edit; evenals de verzending via GLS (dank aan Dennis) op 4 Maart 2010 (wel wat laat op de dag, maar ik heb 'm)

Kan GLS niet op aanvraag standaard in het depot afleveren? Depot ligt hier maar een paar honderd meter vandaan. :weetniet

Op dit moment nog niet, maar ze zijn bij GLS wel aan het nadenken over de mogelijkheid om het pakket direct bij een pakketshop af te laten leveren. Een soort pakjegemak van TNT. Misschien kun je de klantenservice benaderen als het pakket in het proces zit?

Daar is weinig tijd voor, met die snelle leveringen van jullie....:lol

Even een vraagje, ik had hier ergens gelezen dat wanneer je boven de 80euro een bestelling plaatst, de verzending dan gratis zou zijn...

Echter heb ik producten in mijn lijstje staan met een totaalbedrag van 140euro.
En niets uitzonderlijk zwaar ( pads, doeken, borstels etc...)

Echter geeft hij een indicatie van 1euro :) nu niet voor die euro hoor, maar vond het wat gek...

grtz

Snel en voordelig geleverd
Bestel je voor 16.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf ca. € 50,- al gratis!

Bestel je voor een lager bedrag, dan hangen de verzendkosten af van de grootte, het gewicht en de totale prijs van je bestelling. Zo zorgen we ervoor dat je altijd een eerlijk bedrag voor verzending betaalt. We verzenden ook buiten Nederland, zelfs wereldwijd, tegen een toeslag vanaf € 8,-.

Misschien heeft het daarmee te maken :ja

Enne, wat is nou 1 euro op een bedrag van 140 euro ... :-"

Status
Niet open voor verdere reacties.