• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maandag een nieuwe bestelling geplaatst bij CC en vandaag geleverd door GLS :-)^

Jammer genoeg was de staat van het pakje minder. Foto's zeggen natuurlijk meer.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De eerste keer was het pakje goed aangekomen van GLS, de tweede keer dus minder.
Bij TNT had ik hier nooit mee problemen gehad en ik heb al aardig wat bestellingen geplaatst.

Gelukkig genoeg ontbreekt er niets, enkel misschien het bedankingskaartje ,^^
De fles met reinigingsvloeistof was wel open gedraaid.

Hopelijk hoef ik mijn volgende bestelling niet opnieuw zo aantreffen.

Voor de rest nogmaals topservice van CC :cool

Laatst bewerkt door een moderator:
GLS of TNT dat is mij om het even,maar als mijn pakket zo aangeboden word neem ik het absoluut niet in ontvangst,ook al is er niets in gesneuveld.

Snap niet wat ze af en toe doen met die pakketten. Ik pak het altijd zo trak en veilig mogelijk in, zelfs stickers erop dat ze er niet mee moeten gooien en wat doen ze... stelletje pannenkoeken zijn het af en toe.
Maar dat heb je bij TNT ook, die huren ook mensen in. Sommigen zijn uitstekend, andere zeer bedroevend...

Ik bestel regelmatig over de hele wereld. Dit was toch wel de eerste keer dat bij mij een pakje zo werd toegekomen. Ze waren in ieder geval heel creatief ,^^

Dinsdag bestelling geplaatst bij Carclean en gekozen voor verzending met GLS. Zoals altijd (:-)^ ) ging het pakket dezelfde dag de deur uit bij Carclean .............. en kreeg ik de doos met spullen, in keurige staat, woensdag afgeleverd door GLS. Mijn ervaring is dit keer dus goed.

bij mij vandaag ook aangekomen! :ja
was een foutje bij GLS met de routing gisteren (blijkt achteraf..)

Januari bestelling met TNT onderweg.

06.01.2010: Parcel has been pre-alerted
06.01.2010: Parcel sorted at sorting centre
07.01.2010: Status information not yet available

08.01.2010;
Eerst : Manco distributie
Nu : Missing in distribution 14:00
En weer : Manco distributie 14:09

In onze wijk hebben we een vaste bezorger voor TNT, aan hem zal het niet liggen.
We wachten af... Maar niet langer dan tot 14:28 want toen ging de deurbel
En daar stond de welbekende bezorger met mijn pakje :party
Hij keek zelf ook raar van de melding op Track&Trace

Hans

Ik heb het mijne gisteren ontvangen, doos zag er nog perfect uit. 1 dagje later als tnt-dpd, maar dat kan hun ook gebeuren. Dus de eerste ervaring is redelijk positief !

Is er eigenlijk ook iets veranderd voor de verzendingen naar Belgie ? Heb via TNT laten versturen maar normaal kwam dat hier dan aan via DPD, nu op 't eerste zicht door een zelfstandige koerier en ook op een zaterdag wat hier ook nogal ongewoon is. Niet dat er iets niet in orde was hoor, 'k vroeg het mij gewoon maar af.

Dat had ik de laatste keren ook met TNT, was een zwart busje. Aardige kerel ook.

Vandaag een eerste bestelling via GLS laten lopen.
Bij thuiskomst zag ik netjes een briefje op de mat liggen dat het pakje bij de buren is afgegeven.
De verpakking zag er ook nog netjes uit, niet alsof ermee gesmeten is ofzo.
Ik heb wat deze bestelling betreft geen klagen. ,^^

Wel een vraagje: heeft GLS nou ook track&trace? Ik heb bij deze bestelling namelijk geen mail
gehad dat de spullen onderweg zouden zijn. Bestelling in de webshop staat trouwens nog op
'Verzending'.

Soepergrover zei:
. Bestelling in de webshop staat trouwens nog op
'Verzending'.

"Grappig" dat je dat zegt... mijn bestelling staat zelfs nog op 'niet verzonden'... misschien krijg ik die dan morgen toch nog!
:love

Ik heb nu voor het eerst door GLS laten bezorgen en je raadt het al... ze rijden tig keer door mijn straat maar afleveren hoo maar...
Zie ik om 4 uur een melding staan dat ik niet thuis was... Ik ben geen seconde weg geweest!

Ik heb gelijk maar een klacht gestuurd naar GLS want ik kan nu mijn producten niet gebruiken dit weekend.
Volgende keer betaal ik wel iets extra dan weet ik zeker dat ik het pakket de volgende dag heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.