Door CC aangeboden op 18-12-09. GLS plaatste vandaag (21-12-09) mijn pakketje op "niet in bestelling".
Nou is er hier in de wijk geen sneeuwruimer te bekennen, maar TNT kwam gewoon. Nog maar ff afwachten dan...
Update (22-12-09) vanochtend bij GLS op "Bestel" 7:58. Wie weet... Om 16:25 net TNT aan de deur met een ander pakje.
Sinds 19:00 bij GLS de melding Aflevering 15:10. De hele dag iemand thuis geweest, ook bij de buren, niemand gezien.
Vanaf 17:30 is GLS niet telefonisch bereikbaar (bandje). 20:20 Link werkt niet meer (melding oneigenlijk gebruik)
23-12-09 vanochtend werkt de link weer, staat ten onrechte op Aflevering. Om 11:30 GLS gebeld, uiterst irritant muziekje en toen een aardige mevrouw.
Wordt vandaag opnieuw aangeboden. Zowel in mail als telefonisch toezegging voor bezorging vandaag gehad.
Het is nu even voor 17:30. Geen pakketje. GLS niet meer telefonisch bereikbaar en morgen dicht
Bij 21e staat melding niet in bestelling op verzoek geadresseerde. :no :no
Bij 22e staat gesloten vacantie. Staaltje van systeemfetisjisme :klap
Inmiddels de 24e en nu de melding op 23e om 12:15, Aflevering, Ontvanger heeft getekend met naam Janssen
Geen pakketje, geen briefje, en in de buurt woont geen Janssen. Ik kan veel begrip opbrengen als er iets fout gaat, maar ik heb een pokkepesthekel aan leugenaars.
Wat een amateurs }
w
Update 24-12-09 om 12:50. Het meest onwaarschijnlijke is gebeurd. Een (nieuwe) buurman uit de zijstraat (nummering loopt door) kwam met het pakje aan. Geluk dat hij niet wist wat er in zat (hij heeft recent een zwarte BMW). Was dus elders bezorgd zonder kaartje bij ons in de bus.
Op 24e om 13:18 excuus van manager klantservice via mail.
Hans