• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check ik even de tracking...zit dat pakje niet op de bestelwagen...
Ik ga het ophalen in het depot morgen, en dat is gelukkig vlakbij.

Toch vind ik GLS niet slecht, zeker niet omdat de communicatie met het depot wel vlotjes gaat.

Tegen mijn volgende bestelling ben ik verhuisd naar Temse, maar ik denk dat ik steeds ga proberen naar CC te rijden en zelf op te halen, dat is altijd leuker :ja

Geen probleem, zal ergens in februari worden denk ik ;)

Pakje gaan halen vandaag bij het GLS-depot in Antwerpen, alles weer netjes in orde en nog wat snoepjes weer
Dankjewel CC-team :-)^

vrijdag bericht gekregen dat mijn bestelling de deur uit was.
vandaag heeft GLS dus geleverd (wel via een nota aan de voordeur als ik niet thuis was dat ze bij de buren mochten leveren).
Alles dus vlekkeloos verlopen en weer wat produkten rijker. Ben al aan het uitkijken wat ik in mijn volgende bestelling ga steken.}:)w

Was ook zeer te spreken over het afgeleverde pakketje van GLS, gewoon prima aan huis! Na twee pogingen zou dat ergens hier op een lokaal depot afgeleverd worden, achter heb ik dat nog niet mee gemaakt. Ben benieuwd hoe dat verloopt!

Tot nu toe alles goed ;)

De ervaringen tot nu toe zijn positief, natuurlijk krijgen we ook klachten maar niet meer dan de TNT post klachten.

Sowieso is december altijd een kritische maand met veel ingehuurde krachten bij zowel TNT als GLS en dat wil wel eens gekke situaties geven. ;)

de vaste gls bezorger kwam hier netjes met een grote doos onder zijn arm, en wist mij nog te herkennen van me vorige werkgever (waren daar ook gls depot)

prima verlopen! beter als tnt!

ik ben voor!:jippie

Vrijdag verzonden, gisteren aangekomen! Ook tevreden van mijn keuze voor GLS. Eindelijk een werkende track&trace. Die van TNT werkte de laatste keren niet.

Inderdaad, de track en trace naar België van TNT werkt 90% van de tijd niet.

Pakketje goed ontvangen van GLS. Dit was de eerste bestelling met GLS, niets op aan te merken.

Vandaag ook het pakje in ontvangst mogen nemen. Ze waren gisteren al geweest maar er was niemand thuis.
Vlug even gebeld naar de klantendienst van GLS en deze hebben het vandaag laten afleveren op mijn werk. :jippie

Zojuist mijn 3de pakje via GLS in ontvangst mogen nemen.
3de keer dat ze de dag na verzending al voor de deur staan, en 3de keer op hetzelfde uur (+-12u10).
Tot nu toe geen klagen over hun aflevering, Ik werk dan ook meestal s'nachts dus ben thuis overdag om het te ontvangen.

Zojuist mijn kerstkado, de Alutec - Nat/droogreiniger NTSR 20 , besteld :)

Met TNT, want anders wordt het maandag, nu staat ie zaterdag onder de boom. De verzendkosten (€3) waren trouwens gelijk bij TNT en GLS.

Door CC aangeboden op 18-12-09. GLS plaatste vandaag (21-12-09) mijn pakketje op "niet in bestelling".
Nou is er hier in de wijk geen sneeuwruimer te bekennen, maar TNT kwam gewoon. Nog maar ff afwachten dan...

Update (22-12-09) vanochtend bij GLS op "Bestel" 7:58. Wie weet... Om 16:25 net TNT aan de deur met een ander pakje.
Sinds 19:00 bij GLS de melding Aflevering 15:10. De hele dag iemand thuis geweest, ook bij de buren, niemand gezien.
Vanaf 17:30 is GLS niet telefonisch bereikbaar (bandje). 20:20 Link werkt niet meer (melding oneigenlijk gebruik)

23-12-09 vanochtend werkt de link weer, staat ten onrechte op Aflevering. Om 11:30 GLS gebeld, uiterst irritant muziekje en toen een aardige mevrouw.
Wordt vandaag opnieuw aangeboden. Zowel in mail als telefonisch toezegging voor bezorging vandaag gehad.
Het is nu even voor 17:30. Geen pakketje. GLS niet meer telefonisch bereikbaar en morgen dicht

Bij 21e staat melding niet in bestelling op verzoek geadresseerde. :no :no
Bij 22e staat gesloten vacantie. Staaltje van systeemfetisjisme :klap

Inmiddels de 24e en nu de melding op 23e om 12:15, Aflevering, Ontvanger heeft getekend met naam Janssen
Geen pakketje, geen briefje, en in de buurt woont geen Janssen. Ik kan veel begrip opbrengen als er iets fout gaat, maar ik heb een pokkepesthekel aan leugenaars.
Wat een amateurs }:)w

Update 24-12-09 om 12:50. Het meest onwaarschijnlijke is gebeurd. Een (nieuwe) buurman uit de zijstraat (nummering loopt door) kwam met het pakje aan. Geluk dat hij niet wist wat er in zat (hij heeft recent een zwarte BMW). Was dus elders bezorgd zonder kaartje bij ons in de bus.

Op 24e om 13:18 excuus van manager klantservice via mail.

Hans

Vandaag ook pakketje ontvangen van GLS, vriendelijke man kwam wel via de achterdeur omdat ie dan niet door de sneeuw moest wandelen. Afhandeling was perfect, geen klagen over.

Status
Niet open voor verdere reacties.