• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik heb hem ook zojuist mogen ontvangen. Op de vraag waarom ze niet een dag eerder waren zei de bezorger dat hij een lekker band had :) Ja dat kan gebeuren :lol

Binnetie zei:
En ik heb hem ook zojuist mogen ontvangen. Op de vraag waarom ze niet een dag eerder waren zei de bezorger dat hij een lekker band had :) Ja dat kan gebeuren :lol

Die lekke band zal waarschijnlijk gedeeltelijk door mijn bestelling komen (22.2 kg ) ,bestelwagen was te zwaar geladen waardoor de band het begaf ! :lol

Goed, maandag besteld en eerste levering gister. Helaas wat ik niet thuis, maar keurig een briefje in de bus.
Via internet kon ik aangeven waneer ik de bestelling dan wel bezorgd wilde hebben en net dus binnen gekregen.
Prima hoor!!

Er zijn inmiddels tientallen pakketten met GLS verstuurd en het gaat boven verwachting. Nog geen pakketten die kwijt zijn of beschadigd. Hier en daar wel een aflevering bij de buren zonder een briefje in de bus te hebben gedaan, maar dat heeft TNT ook zat.

kanonnen.
ik zit hier al sinds vanochtend met de status: chauffeur onderweg..
heb nog niemand gezien..

het zit in een tnt auto.

volgende keer gls!

k baal als een stekker.. 10 voor 5, en nog steeds geen pakketje!

edit:
post kwam om 17:00 pas bezorgen.. en dan nog durven te vragen of ik der bus niet ff kon wassen:no

Mijn pakje is 3 keer aangeboden door GLS, maar ik was telkens op het werk.
Echter geen briefje gezien dat ze langs waren geweest, dankzij Tim even op de tracking gewezen.
Pakje staat nu 2 dagen "niet in bestelling", het blijft dus gewoon in het depot...weet niet waar dat is.
Nog even afwachten dan maar?

Ik zal even contact opnemen met GLS om te kijken welk depot het is, volgens mij blijft het pakketje op een gegeven moment daar en kan je hem zelf ophalen. Kan me vergissen hoor, maar zal in elk geval even bellen.

Toch slordig dat er dan geen briefje wordt achtergelaten.
Vorige keer was dacht ik ook al niet zo'n succes bij Danny. Ben bang dat je vaste bezorger een beetje een pannenkoek is.:s

Mijn eerste pakje met GLS op m´n werk laten bezorgen (daar zit altijd wel iemand).
Was er al de volgende dag.

Mooi onder de baas z'n tijd ff m'n nieuwe spulletjes bekeken.....:lol

Nah, ik ga twijfelen of die nog komt vandaag :weetniet

TNT komt nooit naar 15.00 uur.

En heb hem laten versturen via GLS deze keer. Maar vanuit Depot Rotterdam is die naar Depot Groningen gegaan,
wat ik dan weer heel vreemd vind, want in leeuwarden zit er ook een Depot. En die is veel dichter bij :roll

Logistieke slimmerikken hebben we ook op de wereld :-d

koperos12 zei:
Mijn eerste pakje met GLS op m´n werk laten bezorgen (daar zit altijd wel iemand).
Was er al de volgende dag.

Mooi onder de baas z'n tijd ff m'n nieuwe spulletjes bekeken.....:lol

Volgens mij heeft m'n baas meegekeken want heb de tweede zending ook nog niet binnen (25ste verstuurd).... :-/
Als zijn auto er nou binnenkort knap bij staat dan weet ik hoe laat het is.
:lol

Mja, zit hier ook nog te wachten op een pakketje. Nog heel even dan.
Is gisteren in Bergschenhoek netjes de deur uitgegaan, maar nog nix gezien.
Bij de TNT track&trace pagina blijft de zending hangen op 'Zending gesorteerd in sorteercentrum'. Ik had nog gehoopt dat het lag aan een foutje in de (vernieuwde?) track&trace pagina.
Maar goed, morgen beter dan maar. Ik ga d'r nu niet meer op wachten.

Mijn pakketje was rond 13:00 geleverd vandaag, GLS is normaal wel een uur eerder, maar vind het een hele vooruitgang tov TNT

Oh, en denk ik bel even haha, zegt die. Dat ik nummer 96 ben in de route :-/

En eerst doen ze bedrijven/winkels enzo, en pas dan gaan ze langs particuleren.
Omdat die rond 16/17 uur dicht gaan.

En hij verzekerde mij dat die nu tussen 16.00 en 18.00 uur moet langs komen :weetniet

(ja, sorry, maar was ongeduldig) :lol

ik heb ook gekozen voor verzending met gls en ben er heel content van , de man die leverde had zelf tijd om praatje te maken met mijn opa enzo. dus ook voor verzendingen naar belgie is gls top !

Ik heb ook gebeld naar GLS vandaag.
biep...biep...Bij GLS goedemiddag...voor Nederlands druk 1...pour le Français appuie le bouton 2...
1...
wil u een pakket versturen druk 1, wacht u op een pakket druk 2...
2...
Een ogenblik geduld, al onze medewerkers zijn in gesprek...
4 minuten later: goedemiddag bij GLS met John.
Ik: hallo, wacht op pakje...enz.

Ik geef het pakket nummer, maar hier moet hij iets verder opzoeken.
John: "ik bel binnen nu en 15 minuten terug, wat is uw nummer?"
Dus ik geef mijn nummer...niets meer gehoord! Dit was om 15h00

Ik bel dus zelf terug om 16h45:
biep...biep...Bij GLS goedemiddag...voor nederlands druk 1...pour le Français appuie le bouton 2...
1...
wil u een pakket versturen druk 1, wacht u op een pakket druk 2...
2...
Een ogenblik geduld, al onze medewerkers zijn in gesprek...

Vrijwel meteen een zekere Jan aan de lijn. Ik geef mijn pakketnummer, maar hier kan hij niet veel mee.
Maar hij vraagt het GP-nummer, dat had ik ook.
Hij verteld me dat het pakket in depot te Antwerpen is en geeft het nummer.
Ik bel naar dit nummer, krijg meteen iemand aan de lijn. Kleine uitleg, GP-nummer en ... het pakje wordt maandag opnieuw aangeboden, want ik ben dan een hele dag thuis!

Nu allemaal maar fingers crossed dat er iemand komt :ja

Blijkbaar is de ene medewerker de andere niet aan de GLS servicedesk :roll

dannydehert zei:
Blijkbaar is de ene medewerker de andere niet aan de GLS servicedesk :roll

Nog nooit van Telenet gehoord, zeker? :lol

Btw, hopelijk vandaag meer succes met het pakketje en GLS. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.