• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In België hebben we de laatste tijd meer problemen met dronken postbodes van TNT. We zijn benieuwd hoe dat met GLS gaat! Houd ons op de hoogte!

Als je wat bestelt bij carclean dan zijn de verzendingskosten eigenlijk het vernoemen niet waard door het kado dat je krijgt. Dat compenseert de verzendkost steeds bij mij.

De eerst GLS pakketjes zijn bij ons als afgeleverd teruggemeld :jippie

Gisteren zijn de eerste 30 bij GLS aangeboden en vandaag waren het er iets meer :jippie

Hmmm volgende keer ook maar eens GLS proberen, de vorige TNT man wou bij mijn ouders langs de achterdeur binnenkomen ....

Dit was duidelijk niet naar de zin van mijn hond Ghost (Amstaff reu) :D
Ik heb nog nooit zo snel iemand zien lopen naar de poort :lol

Mijn buurman en ik hebben de vaste bezorgjongen van de TNT zo afgericht dat als hij niet thuis is ze het bij mij leveren en vice versa. Op zich doen ze dat altijd, maar dit zijn ook de pakjes waarvoor een handtekening en legitimatie verplicht is :rules

Onlangs had een TNT-bezorger een handtekening van mijn vrouw verzonnen (!) toen we niet thuis waren en het pakketje bij buren afgeleverd:|~* Dat slaat natuurlijk echt alles! Bovendien leek de namaak totaal niet op het origineel. Uiteraard klacht ingediend. Inmiddels hebben zowel de bezorger als de TNT schriftelijk excuses aangeboden. Er heeft dus iemand flink op z'n lazer gekregen :ja

@dkbm

dat is on accpetabel, maar ben je nu niet bang dat je volgende pakje ineens niet aankomt, of beschadigd is ineens??

Mijn pakje is gisteren in de namiddag verzonden bij Carclean en is vandaag ietsje voor de middag al door GLS afgeleverd.
Ziet er dus netjes uit. :-)^

@ CC: weer thx voor het cadeautje. :party

dan doet gls het TOCH beter als de tnt..
ik heb eergister avond besteld..
gister verzonden.. en nog afwachtend..

de chauffeur is nu net onderweg zie iik:jippie
zometeen lekker foamen!!

Je kan maar pas na enkele bestellingen conclusies trekken maar de snelheid van de eerste afhandeling met GLS was alvast positief.

En zojuist kwam het volgende bericht van de GLS mannen binnen:

GLS Netherlands B.V. zei:
Beste klanten van Carclean.com,

Allereerst willen wij Carclean.com bedanken voor het vertrouwen in onze dienstverlening. Samen met Carclean.com hebben we deze alternatieve verzendmogelijkheid weten te realiseren. De eerste reacties zijn gelukkig veelal positief. Dit is mede gerealiseerd door de tijd en moeite die Carclean.com hierin heeft gestoken. Laten we hopen dat dit een succes wordt.
Indien jullie zelf ook transport nodig hebben voor jullie pakketten, dan heeft Tim mijn contactgegevens ;-)

Groet,
GLS Netherlands B.V.

Aangezien GLS geen bestelling op zaterdag doet:
Is het daar mogelijk om een pakketje direct naar een pakketshop te laten versturen? Bestelling aan de deur door de week is bij mij meestal een probleem.

(zoiets zou voor TNT trouwens ook best handig zijn)

Wel, mijn pakje met foamlans en SSF stond vandaag gewoon in de hal van het appartement.
Maar ik en An (vriendin) waren niet thuis. Het is dus afgegeven aan "de buren"; geen idee wie, want dat appartement is zoals een duivenhok: huurders komen en gaan.
Misschien was ik vergeten aan te vinken dat afgeven bij de buren niet mocht :weetniet
In ieder geval is alles netjes aanwezig, dus: Let it snow! :jippie

@Dana/Tim/Dennis/... : dank voor de Sinterklaassnoepjes :-d

Status
Niet open voor verdere reacties.