• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bart123 ga je er een review van schrijven:lol
maar idd 1 misstap wil niet zeggen dat het altijd zo is.

bartr123 zei:
Net de link gecheckt, het dichtsbijzijnde afhaal punt is hier een dorp verderop,de vorige keer moest ik naar het GLS depot in stein,35 minuten rijden.
Vorig jaar moest ik ze bellen voor een ander afleveradres, 1 tip doe dit niet als nederland thuis begint te komen,daar word je niet vrolijk van.

Foto Rooijmans
Markt 10
6021 CD Budel

Deze toch? Zelfde dorp toch? Is nu een paar minuutjes. :rules

Alles wat voor Bart buiten zijn eigen straat ligt is al een ander dorp, België is een ander werelddeel en verder tja ...:lol
Maar foto Rooijmans is inderdaad niet ver voor hem, zal een kilometertje of 5 zijn, ongeveer evenveel als voor mij :jippie

@ Tim, dat is ie inderdaad.
is 2 dorpen (gehuchten volgens een niet nader te noemen forumlid) vanaf hier, maar wel 1 dorp verder als het TNT depot,maar daar lopen van die grietjes rond die van onze lieve heet iets anders hebben gekregen dan hersencellen.

Toppie. Zeker en vast. ;-) :jippie

Nu gaat het nog lastiger worden om me in te houden om te bestellen. :)

Ik betaal wel wat meer.
Wij hebben jaren met GLS spullen verzonden, ben er mee gestopt.
Het is me/ons slecht bevallen, ik verzend nu weer via TNT en Transmission.

Ikzelf heb nog geen problemen ondervonden met GLS, maar ik was dan ook toevallig telkens thuis als ze iets kwamen leveren. Problemen zouden eerder ontstaan als je niet thuis bent (vernomen via een vriend). Maar nogmaals kan ook eenmalig geweest zijn.

Waarom is niet gekozen voor kiala (is hier ergens op het forum al eens aangegeven dacht ik). Is nog flexibeler qua leveringen (afhaalpunten zijn oa krantenwinkels, supermarkten, tankstations) Er is altijd wel een kiala punt bij iemand in de buurt.

Hey, m'n dag is meteen goed. De verzendkosten naar België waren namelijk zowat het enige wat me tegenhield vaker te bestellen. Ik hoop dat de optie snel beschikbaar word op de website, ik plaats meteen een bestelling!

En en en, al verdere info?? ;)

Zou mooi zijn zouden we het morgen al kunnen gebruiken bij megs monday.

Grtz

De shop gaat straks down voor onderhoud :-"

Dit is dan om de GLS-functionaliteit toe te kunnen voegen 8d

En de GLS functionaliteit is inmiddels al wat uurtjes online.

De afrekenmethode is tevens aangepast. Ik zou zeggen, test het eens en kijk hoe het nu verloopt, dus gooi als test wat in je winkelmandje en klik op 'afrekenen' je zal zien dat de afrekenschermen anders zijn.

Je ziet nu onderop je winkelmandje een verzendkostenindicatie, je kan het land kiezen en dan zie je meteen vanaf welk bedrag er verzonden kan worden. Als je af gaat rekenen kan je nu eerst kiezen of je wilt ophalen of verzenden, kies je voor verzenden dan kan je vervolgens het land kiezen en daarna kan je de keuze maken tussen GLS of TNT. ook daar zie je de 'vanaf' kosten staan.

Wat vinden jullie ervan?

het is indd aangepast..
ziet er goed uit, en werkt gewoon automatisch:cool
gewoon goed!!

kosten zijn indd veel lager bij kleinere orders

We pionieren aardig met dit soort dingen. Het is al zeldzaam dat er actief verzendkosten berekend worden, maar dat je ook nog eens kan kiezen uit twee transportmaatschappijen is vrij uniek. We hopen dat deze meerwaarde door het wijzigen van de afrekenschermen toch duidelijk en overzichtelijk blijft voor onze klanten.

Ik dacht bij orders boven de 60 euro het verzenden gratis was. Ik heb een orde rvan €70 euro en voor TNT moet ik nu €1,75 verzendkosten betalen. Is dit veranderd, want op de website staat dit ook nog vermeld:

Vraag: Hoe berekenen jullie de verzendkosten?

Antwoord: Onze verzendkosten worden berekend aan de hand van het aantal producten, gewicht en totaalbedrag. In de regel verzenden wij al gratis bij bestellingen boven de € 60,-. Daaronder brengen we een deel van de werkelijke kosten in rekening.

Met GLS is het gratis zag ik. Ik probeer maar een keer GLS, ben zelf erg te spreken over TNT (ken de bezorger persoonlijk en weet altijd hoe laat ze komen zodat ik of iemand anders dan thuis kan zijn).

Uhmm
1 Glass Cleaner Concentrate - 3780ml € 25,59
1 All Purpose Cleaner PLUS (APC) - 3780ml € 18,00
1 Monello Raffini Inizio Compound - 500ml - Cut 5/5 Gloss 1.5/5 € 13,99
1 SmartPads CCS 5.5 inch Yellow Cutting Pad € 8,98
1 Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator € 3,49

Nu heb ik verzenden via GLS gedaan (in het verleden niet al te beste ervaringen meegehad), toch maar eens kijken of het nu wel goed gaat.

Ik heb ook voor GLS gekozen, bij mijn vorige bestelling nogal wat problemen gehad met TNT !
De TNTman bleek nogal moeite te hebben met mijn huisnummer,ik heb 22 d en was ie mijn bestelling gaan aanbieden op nummer 26 !
Resultaat was dat mijn bestelling retour ging ( met als reden : woont niet op aangegeven adres !) , NEE natuurlijk niet !! 8d

Status
Niet open voor verdere reacties.