• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dannydehert zei:
Wel, mijn pakje met foamlans en SSF stond vandaag gewoon in de hal van het appartement.
Maar ik en An (vriendin) waren niet thuis....

dat is echt dom van de bezorgdienst,
wie bezorgt er trouwens in belgie voor carclean?
dan kan de opdrachtgever (carclean dus) wel een klacht indienen

Harold-A1 zei:
dat is echt dom van de bezorgdienst,
wie bezorgt er trouwens in belgie voor carclean?
dan kan de opdrachtgever (Carclean.com dus) wel een klacht indienen

GLS of TNT. Dit kan je vanaf begin deze week zelf bepalen. ;)

Ik had eens GLS genomen, maar ik heb dus nergens gekribbeld voor ontvangst :weetniet
Ik hoop dat het met het volgende pakje ook nog goed gaat (ook GLS)
Als ik verhuisd ben, mag het gerust bij de buren afgegeven worden; maar nu liever niet.

Bij ons komt de TNT meneer altijd aan de deur en als er iemand niet thuis is, zit er een buurman (vrouw) met een stapel pakketten afgeleverd. Wel 1 voordeel je hebt altijd je carclean pakket 's avonds binnen :cool

Als het pakje bij onze naaste buur of overbuur zou afgeleverd worden, weet ik sowieso dat ik mijn pakje nooit zelf zal zien.
Het zou voor de naaste buur de mooiste kans zijn om zelf, EN GRATIS, de producten te gebruiken wegens zeer gierig en jaloezie.

Een tijdje geleden was ik mijn auto na de wasbeurt aan 't nalopen met Spray & Wipe en geen 2 minuten later was hij ook met één of andere spuitbus zijn bijna uiteengevallen Astra aan het afkuisen.

Ik vink voor de zekerheid steeds 'Niet bij de buren afleveren' aan.

Trouwens, je weet ook nooit precies op welk moment van de dag het pakje zal afgeleverd worden dus, weet je ook niet of de buren op dat moment zullen thuis zijn. En je kan ook moeilijk vragen of zij zouden willen thuisblijven totdat het pakje is geleverd. Kortom, ik val niet graag andere mensen lastig.

Ik ben ook bijna nooit thuis overdag, maar bij TNT kwam de bezorger soms nog 's avonds tussen 8 en 10 een tweede keer.
Dat was wel leuk, maar ik vond het een beetje gênant; alsof ik die man overuren liet doen ofzo ;-)
Maar ik blijf wel bij GLS, als het pakje niet aankomt/verdwijnt is het toch verzekerd, dus niets aan de hand. :)

Als de service van GLS blijft zoals nu het geval was, dan blijft het voor mij ook GLS. ;)

GLS geen bestellingen op Zaterdag ? staat echter WEL in de Track and Trace dat ze WEL op Zaterdag leveren. Alleen helaas gisteren NIET ontvangen. :bad

Bij mij staat dat het pakketje is opgehaald en zaterdagochtend om 2.07 uur is aangekomen in het depot. De levering zal dan maandag zijn. Ze bieden nog geen actieve bezorging op zaterdag aan. Misschien is dit bij een aantal grote klanten van hun wel dat ze op zaterdag bezorgingen doen...

W3N zei:
Als het pakje bij onze naaste buur of overbuur zou afgeleverd worden, weet ik sowieso dat ik mijn pakje nooit zelf zal zien.
Het zou voor de naaste buur de mooiste kans zijn om zelf, EN GRATIS, de producten te gebruiken wegens zeer gierig en jaloezie.

Een tijdje geleden was ik mijn auto na de wasbeurt aan 't nalopen met Spray & Wipe en geen 2 minuten later was hij ook met één of andere spuitbus zijn bijna uiteengevallen Astra aan het afkuisen.

Ik vink voor de zekerheid steeds 'Niet bij de buren afleveren' aan.

Trouwens, je weet ook nooit precies op welk moment van de dag het pakje zal afgeleverd worden dus, weet je ook niet of de buren op dat moment zullen thuis zijn. En je kan ook moeilijk vragen of zij zouden willen thuisblijven totdat het pakje is geleverd. Kortom, ik val niet graag andere mensen lastig.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik woon in een appartementencomplex dus is er altijd iemand thuis.

Mijn pakket had deze morgen om 07.48 de status "Out for delivery on GLSvehicle",
ondertussen is het bijna 15u en ben ik nog steeds aan het wachten !

23/11/2009 09:23 BE7300 Heusden-Zolder, Belgium 3.0 Delivered
23/11/2009 07:37 BE7300 Heusden-Zolder, Belgium 11.0 Out for delivery on GLS vehicle
23/11/2009 07:22 BE7300 Heusden-Zolder, Belgium 2.0 Inbound to GLS location
20/11/2009 16:42 NL2500 , Netherlands 1.0 Outbound from GLS location
20/11/2009 16:42 NL2500 , Netherlands 0.0 Data transferred to GLS System

Nu nog even wachten op een telefoontje van mijn grootouders, aangezien deze bijna altijd thuis zijn laat ik het daar leveren ;)

geert dr zei:
Mijn pakket had deze morgen om 07.48 de status "Out for delivery on GLSvehicle",

Ligt helemaal aan de route he. Dat is bij TNT niet anders.

NHke zei:
23/11/2009 09:23 BE7300 Heusden-Zolder, Belgium 3.0 Delivered
23/11/2009 07:37 BE7300 Heusden-Zolder, Belgium 11.0 Out for delivery on GLS vehicle
23/11/2009 07:22 BE7300 Heusden-Zolder, Belgium 2.0 Inbound to GLS location
20/11/2009 16:42 NL2500 , Netherlands 1.0 Outbound from GLS location
20/11/2009 16:42 NL2500 , Netherlands 0.0 Data transferred to GLS System

Nu nog even wachten op een telefoontje van mijn grootouders, aangezien deze bijna altijd thuis zijn laat ik het daar leveren ;)

En afgehaald... :jippie

Mijn ervaring met GLS is wat minder.
Ik heb het afgelopen jaar 4x gebruik gemaakt van GLS bij de levering van een bestelling. Dit bij andere webshops die alleen via GLS leveren. Alle keren ging het mis, maar toch wilde ik kijken of het misschien anders ging als ik de bestelling bij CC liet bezorgen door GLS.
Helaas maakt dit geen verschil.
De status van mijn pakketje was zondagavond dat hij in het depot aanwezig was die de bezorging ging uitvoeren (het pakketje is daar zaterdag 21-11 om 2.07 uur aangekomen)
De status van mijn pakketje vanochtend om 7.55 uur was 'bestel': Scan door de chauffeur bij het laden van de bestelauto. Hiermee geeft de chauffeur aan het pakket voor aflevering te hebben ingeladen.
Dat betekent dat ik het pakketje vandaag zou ontvangen. Ik heb de hele dag zitten wachten, aangezien niemand anders thuis was ben ik maar thuis gaan werken.
De status vanmiddag om 15.38 uur is nu 'terugscan': Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.

Wel allemachtig, ik ben de hele dag thuis geweest. Heb niemand van GLS aan de deur gehoord die een pakketje kwam afleveren (alleen TNT voor een bestelling van mijn broertje). Nu blijkt het pakketje niet te kunnen afgeleverd? Ik baal hier wel van. Wordt er een briefje achter gelaten als ze geweest zijn en je niet thuis bent? Sowieso omdat je niet weet wanneer ze komen. TNT is hier altijd tussen 10 en 12 uur 's ochtends.

Ondernemen ze nog een afleverpoging?

geert dr zei:

Om 16u heb ik telefonisch contact gehad met de depot waar mijn bestelling deze morgen om 07.48 op de vrachtwagen is gegaan.
Er werd mij verzekerd dat het vandaag nog geleverd ging worden, spijtig genoeg heb ik niks mogen ontvangen terwijl ik ook de hele dag thuis gebleven ben !
Men verzekerde me ook dat ze een briefje achterlaten als ze een bestelling niet kunnen afleveren en het een 2e keer aanbieden !
Ik heb geen briefje in de bus ontvangen zodus veronderstel ik dat ze niet alle bestellingen hebben kunnen leveren .

Nu zie ik dat mijn bestelling om 17u30 het statuut "stored" vermeld ,ben benieuwd wanneer ik GLS nu mag verwachten !!

geert dr zei:
Om 16u heb ik telefonisch contact gehad met de depot waar mijn bestelling deze morgen om 07.48 op de vrachtwagen is gegaan.
Er werd mij verzekerd dat het vandaag nog geleverd ging worden, spijtig genoeg heb ik niks mogen ontvangen terwijl ik ook de hele dag thuis gebleven ben !
Men verzekerde me ook dat ze een briefje achterlaten als ze een bestelling niet kunnen afleveren en het een 2e keer aanbieden !
Ik heb geen briefje in de bus ontvangen zodus veronderstel ik dat ze niet alle bestellingen hebben kunnen leveren .

Nu zie ik dat mijn bestelling om 17u30 het statuut "stored" vermeld ,ben benieuwd wanneer ik GLS nu mag verwachten !!

Kan toch gebeuren dat ze niet rond geraken met alles voor vandaag?
Met dit weer van vandaag kan alles niet zo vlot verlopen als andere dagen he..

geert dr zei:

Vanmiddag rond 13u30 mijn bestelling mogen ontvangen :jippie

Status
Niet open voor verdere reacties.