Ook wij hebben een bestelling geplaatst en die via GLS geprobeerd te laten verzenden.
Wat er gebeurd is :
Op 8 december (DAP Dinsdag) heb ik een 5 tal Monello Kompressor pads besteld (en 2 stickers).
Omdat ik bij TNT hier 1 euro verzend kosten voor moest betalen (TE zuinige hollander :-" ) en bij GLS niet had ik zoiets, eens kijken hoe GLS dat doet.
9 december : niks
10 december : niks
11 december : niks
14 december : niks
Hierop heb ik Tim een mail gestuurd en gevraagd of er misschien een leveringsprobleem oid was.
Tim is daar direct ingedoken en na 2 dagen bleek dat de status van het pakket bij GLS was : in overleg met klant maar GLS ging het uitzoeken.
En toen werd het stil vanuit GLS : tot vanavond.
Om 19.30 staat er ineens "iemand" met een GLS petje op de stoep die van mij een handtekening wil hebben voor een pakket wat door GLS hier is afgeleverd.
Dus ik die man uitgelegd dat ik niet ga tekenen voor een pakket wat ik niet in ontvangst heb genomen.
Hierop mompelde de man iets van "dat is nummer 4 al vanavond"....
De man vroeg wat ik besteld had gezien het gewicht van het pakketje. Hierop heb ik via de CC site de order uitgeprint en de man laten zien.
Gelukkig staat er op de order ook een pakketcode wat exact overeen kwam met zijn ordernummer.
Hierop trok de man zijn portomonee en tikte het bedrag even contant af 8-())
Nu kan ik eind van de maand opnieuw een bestelling plaatsen zodat ik dan begin Februari eindelijk de Kompressor pad's kan uitproberen
@ Tim & CarClean : ontzettend bedankt voor jullie inzet om dit op te lossen, het heeft zeker effect gehad
@ GLS : Dit was dus eens maar nooit weer, de volgende bestel ik weer lekker vertouwd via good old TNT !