• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De excuus-mail die ik kreeg was ook vriendelijk.
Maar dat maak ik vaker mee als ze eerst mijn naam Google'n :ja

Hans
 
Even een vraagje, is de verzending met GLS naar België duurder geworden?
Eind 2009 was het 0€ verzending vanaf 75€, nu heb ik een bestelling van +-110€ en komt er 1.25€ verzending bij?

Niet dat het mij dat gaat maken maar heb nergens een melding ervan gezien?

Grtz
 
Misschien is deze keer het gewicht hoger en komt het daardoor duurder uit.
Trouwens ga je nu al weer bestellen? :D
 
Er zitten toeslagen op grote producten zoals emmers, tassen en grote borstels. Misschien dat het daardoor komt.
 
ik moet voor de daytona borstel toen ook een euro o i d bij betalen.

vind zoiezo dat CC het goed doet.

ik wou voor 100 euro een potje wax+250ml paintcleaner kopen,
en de betreffende "shop" rekende me lachend 8.95 verzendkosten:D
 
Deze morgen stopte er een GLS bestelwagen voor de deur, nu voor ik mijn sleutel had en aan de deur was hoorde ik die direct terug wegscheuren.
Ik dacht van wat krijgen we nu, en deed de deur open en mijn pakje stond voor de deur.
Leuk dat ik thuis was, maar dat neemt niet weg dat de bezorger wel een zware fout gemaakt heeft (geen ontvangst handtekening).
En volgende keer gaat die fout GLS geld kosten :ja
Heb vroeger bij DHL gewerkt, dus ken de procedures voor zulke dingen.

Maar neemt niet weg dat ik weer blij ben met mijn bestelde producten :cool:
Nu hopen dat die k*twinter snel voorbij is, zodat mijn producten niet meer tijdelijk werkloos zijn.
 
Bij mij zijn ze deze morgend ook geweest Jim, maar zoals altijd netjes afgeleverd :)^
 
Ik ben benieuwd, mijn eerste GLS verzending is onderweg.
Zonde want ik heb na ongeveer 20 keer gebruik te maken van TNT-DPD geen enkele klacht, altijd snel zonder fout. Maar de prijs is toch wel een belangrijk verschil.
 
NHke zei:
Even een vraagje, is de verzending met GLS naar België duurder geworden?
Eind 2009 was het 0€ verzending vanaf 75€, nu heb ik een bestelling van +-110€ en komt er 1.25€ verzending bij?

Niet dat het mij dat gaat maken maar heb nergens een melding ervan gezien?

Grtz

Vandaag een lijstje samengesteld en het totaal kwam op enkele eurocenten minder dan 74,50. Verzendkost 0,00.
16/11 een bestelling gedaan voor 74,20. Verzendkost was toen 1,25.

Maakt niet uit. Wat is nu nog €1,25? Voor dit bedrag rijd je niet naar Nederland heen en terug.

Voor mij is bestellen bij CC gewoon :)^ .
 
Vorige 2 bestellingen was niets op aan te merken, de dag van bestelling opgehaald door GLS, volgende dag in huis.
Deze keer echter niet..?
Gister wel opgehaald bij Carclean, vanaf vanmorgen 07.39 staat ie als "bestel"(geladen voor aflevering) maar nog steeds niets gehoord/gezien....
Deze keer de mist in gegaan..?
 
TNT bevalt mij tot nu toe erg goed, ik betaal dan liever iets meer, dan dat ik moet wachten of zelf ophalen van een GLS punt.

Ik koop zo nu en dan spullen op E-bay, en dat wordt soms ook verzonden via GLS.
Altijd moet ik dan weer wachten tot dat ie weer langs komt of het zelf ophalen.

Maar het kan altijd erger UPS
Die reed hier eerst 2 keer door de straat , stopt dan en stapt uit.
Kijkt erg onnozel alle kanten op.(waar moet ik zijn) en rijd weer weg.
geen briefje of niks in de bus .
Kijk ik op hun site daat er dat ik niet thuis was.:|~*
 
Ook wij hebben een bestelling geplaatst en die via GLS geprobeerd te laten verzenden.

Wat er gebeurd is :
Op 8 december (DAP Dinsdag) heb ik een 5 tal Monello Kompressor pads besteld (en 2 stickers).
Omdat ik bij TNT hier 1 euro verzend kosten voor moest betalen (TE zuinige hollander :-" ) en bij GLS niet had ik zoiets, eens kijken hoe GLS dat doet.

9 december : niks
10 december : niks
11 december : niks
14 december : niks

Hierop heb ik Tim een mail gestuurd en gevraagd of er misschien een leveringsprobleem oid was.
Tim is daar direct ingedoken en na 2 dagen bleek dat de status van het pakket bij GLS was : in overleg met klant maar GLS ging het uitzoeken.
En toen werd het stil vanuit GLS : tot vanavond.

Om 19.30 staat er ineens "iemand" met een GLS petje op de stoep die van mij een handtekening wil hebben voor een pakket wat door GLS hier is afgeleverd.
Dus ik die man uitgelegd dat ik niet ga tekenen voor een pakket wat ik niet in ontvangst heb genomen.

Hierop mompelde de man iets van "dat is nummer 4 al vanavond"....

De man vroeg wat ik besteld had gezien het gewicht van het pakketje. Hierop heb ik via de CC site de order uitgeprint en de man laten zien.
Gelukkig staat er op de order ook een pakketcode wat exact overeen kwam met zijn ordernummer.
Hierop trok de man zijn portomonee en tikte het bedrag even contant af 8-())

Nu kan ik eind van de maand opnieuw een bestelling plaatsen zodat ik dan begin Februari eindelijk de Kompressor pad's kan uitproberen :party:

@ Tim & CarClean : ontzettend bedankt voor jullie inzet om dit op te lossen, het heeft zeker effect gehad :party:
@ GLS : Dit was dus eens maar nooit weer, de volgende bestel ik weer lekker vertouwd via good old TNT !
 
@juffer1: ik snap je verhaal niet helemaal...?!
eerste stuk snappik, tot:
De man vroeg wat ik besteld had gezien het gewicht van het pakketje. Hierop heb ik via de CC site de order uitgeprint en de man laten zien.
Gelukkig staat er op de order ook een pakketcode wat exact overeen kwam met zijn ordernummer.
Hierop trok de man zijn portomonee en tikte het bedrag even contant af

daar haak ik ff af..?!
 
@ Ivo's
Bij GLS is de zending standaard verzekerd. (zie post #28 van Tim in dit topic)
Hebben beide kanten wat aan :-"

NB; gegevens op de Track & Trace van GLS zijn niet altijd even duidelijk
Kijk ook achter de link van de pakketcode, daar staat soms meer in detail het verloop

Hans
 
No GLS for me today.. Morgen is nog een dag, benieuwd. Zoals het op de track & trace stond was deze morgen (toen het pakket al in Belgie was) blijkbaar al beslist dat ze het niet gingen halen.

Nu staat er de status 'stored' (wellicht in de depot) dus hoop ik dat ze het morgen wel kunnen brengen.
 
De man wilde weten wat er in het pakketje van 1kg zat.
Ik heb hierop van de CC site de order uitgeprint zodat hij precies wist wat erin zat en wat de prijs daarvan was.

Maar op de order van CC staat ook het pakketnummer waarmee het bij GLS bekend is.
Omdat dat allemaal overeen kwam trok de GLS man zijn portomonee en tikte direct het eindbedrag bij ons af.
 
@Juffer1: duidelijk!

@Redcat: da's een mooie toevoeging! standaard verzekerd :ja

edit, net nog gekeken bij mijn pakketje...
status: Terugscan "Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd."

had ie ook z'n rechterpedaal wat meer moeten gebruiken... :-"
 
GVD, nogmaals gekeken.
uitgebreide info zegt: "bedrijf vandaag gesloten" !
Heel de dag iemand thuis geweest...!!
 
@Juffer1: toch wel gek dat iemand van GLS langs de deur komt alleen voor een handtekening.
Als het goed is, zouden ze bij GLS op de hoogte moeten zijn dat je je pakje nog niet hebt ontvangen.
Stel nou dat jij of een huisgenoot per ongeluk had getekend, wat was er dan gebeurd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.