• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tommiee92's Lupo GTI

Welkom!! Erg mooie GTI heb jij!!!

Jammer dat ze 2e hands nog zo ontzettend duur zijn. Komt vast doordat ze zo zeldzaam zijn.....
 
tommiee92 zei:
[mod]Graag niet telkens het direct bovenstaande bericht quoten[/mod]

Daar doelde ik ook niet op, was meer op dat de auto net gedetaild was op school en daardoor de foto achter bij de school gemaakt is..
Dat is natuurlijk heerlijk als dat onder schooltijd kan/mag:)^
 
Zekers welkom en zekers een leuke Lupo!

Mijn vrouw wilt graag zo'n Lupo. En dan is het kiezen of delen: Of een Lupo (standaard) of de vrouw laten rijden in mijn auto...?!?!

Keuze snel gemaakt,...ga wel op zoek naar een autootje voor haar :grinning:
 
Dankje Weebo!

Controleer als je een 1.4 16v voor je vrouw koopt, of de auto een verwarmde carterontluchting heeft. Zo niet dan kan de carterventilatie bevriezen bij lage temperaturen en dan loopt je blok stuk!
 
Bedankt voor de tip.

Ik heb al een Lupo TDI op het oog. We rijden nogal veel en ver en met mijn Dodge is dat niet te doen. Met dat koude weer zuipt ze 1 op 5:|
 
Oei dat is niet alles! Een 1.4 TDi of een 3L 1.2 TDi?

Als je die 1.4 TDi chipt heb je tegen de 100 pk en een koppel waar je U tegen zegt voor een klein wagentje, dat loopt heerlijk!

De 3L's zijn ook erg fijn maar wel prijzig en je moet oppassen met de gangsteller van de gerobotiseerde handbak ( wel volautomatisch )
Ze willen wel eens slecht afgesteld zijn want er zijn maar een aantal bedrijven, die op een hand te tellen zijn, die de gangstellers goed afgesteld krijgen!

Chippen van een 3L is overigens af te raden, maatje van mij had het gedaan en binnen 5000 kilometer begon de turbo al te lekken..
 
Dankje!

Velgen zijn nu een beetje verslofd..

Velgen waren in eerste instantie gewoon gespoten met blanke lak. Na een maandje of wat toch wat steenslag erop gehad, en daardoor blaasjes onder de lak.

Velgen ( aluminium gedeelte, lamellen zijn zwart gespoten ) blank gemaakt door te schuren, daarna gepolijst. Door de huidige pekel en een klein beetje gebrek aan tijd hebben de velgen voor de zomer wel wat extra aanpak nodig!
 
Ik zal m'n ogen eens open houden in Dieren.... Ik rijd zelf in een zwarte verlaagde 307 met vergelijkbare velgen...
 
Ik zal wel zwaaien als ik je zie, toeteren is zo duur geworden he.. Komende 2 maanden ben ik in het buitenland dus zal je mij niet zien, misschien wel me pa in mn auto..