• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

topcraft extractor

Olivier

Detailing addict
21 mei 2011
99
52
Dag iedereen.

Al een tijdje denk ik eraan eens een extractor te kopen.

Deze week zag ik deze staan in de folder van de Aldi: [mod]commerciële links zijn niet toegestaan. [mod]

Staat momenteel in promotie aan 60EUR.

Is dit iets goeds? Vind niet direct veel info terug op het internet..

Bedankt!

Is een gewone nat/droogzuiger ( ok kan ook lucht blazen maar dat is niet zo spannend ).
Eene extactor oftewel een shamponeermachine heeft een apart reservoir voor het reinigingsmiddel welk op het vuile plekje gespoten kan worden .... dat heeft deze dus niet.
Kortom: helaas pindakaas maar gaat 'm niet worden ( tenzij je een regulier snuffelappartaat zonder zak wilt uiteraard )

Ik gebruik ook alleen maar een nat en droog stofzuiger voor m'n interieur.
Ik besproei m'n bekleding met wat APC e.d. beetje inwerken/borstelen en dan met die stofzuiger er overheen.. Prima, werking is dan verder gewoon hetzelfde ;)

Bijna hetzelde.....
Het voordeel met een extractor is dat je goed na kan spoelen/wassen.
Ikzelf ga altijd nog een laatste maal met de extractor over de bekleding met demi-water om zo zeker te zijn van schone bekleding. Wanneer de bekleding droog is bescherm ik deze met 303 fabric guard.